Nei til massedeponier i Bratsberg og i bydel Sør-Øst i Trondheim

Nei til massedeponier i Bratsberg og i bydel Sør-Øst i Trondheim / Kunngjøringer / NY Bystyresak 04.03.21. Arbeiderpartiet, ved gruppeleder ROAR AAS vingler i deponisaken! / Kommentarer


Gjest

#1

2021-02-15 11:11

Jeg bor tett inn på utleirvegen innkj.til risvollvegen og har siden 1997 kjempet en ensom kamp mot dette utøyet av tungtransport som har ødelagt veldig mye av livskvaliteten min og andre beboere i så mange år at jeg er blitt ufør pga dette.men ingen støtte fra kommunen støygjerder,/støv støtte til bytte av vinduer da d rister i hele huset når disse kolossene suser i høy fart langt over fartsgrense. Depresjon, angst,farlig søvn,irritasjon da dette pågår hele døgnet.så nå må Roar Aas komme seg ut av bobla og skjønne at vi har nok.....var me på ett nettmøte om støygjerder og nevnte Aas var helt fraværende og hadde veldig dårlig oversikt over bydelen vår og visste ikke hvor de strekningene og veiene bi snakket om...nei til mere massedeponi og nei til mere tilrettelegging for franzefoss som ikke har gjort fulgt retningslinjer vedr drifta.slam,støv,pukk i veibanen ,åpningstider, hvorfor får de holde på slik.er politikere kjøpt og betalt, kompiser man begynne å lure. Nei nei nei til mere massedeponi så kanskje jeg og flere kan få igjen livskvaliteten for den er ødelagt.



Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...