Stop the extinction of wolves in Norway!

Stop the extinction of wolves in Norway! / Kunngjøringer / Wow 50.000 signaturer/signatures / Kommentarer


Gjest

#1

2016-09-22 21:30

We stand together. Thank you on behalf of all wolves.

Gjest

#2

2016-09-22 21:56

Fantastisk bra , har skrevet til samtlige stortingsrepresentanter,Miljøverndepartementet m.m , deler det videre på min gruppe "EKTE MANNFOLK SKYTER IKKE ULV."

Gjest

#3

2016-09-23 05:38

Super-dupert! Ulv er naturlig. Kunstig inseminerte (altså voldtatte) dyr som skremmes, plages, tortureres og henrettes for at mennesker skal spise deres døde kropper, er dessverre vanlig, men ikke naturlig. Kjøtt er unødvendig, men dessverre en kapitalistisk innbringende "ressurs". Den norske ulven skal, som så mange andre dyr i verden, ofres til guden Mammon på Kapitalismens alter. Mennesket er etisk korrupt og gjennområttent. Spis plantebasert og la ulven leve! And stay calm and go Vegan!
siss

#4

2016-09-23 05:47

Ulven har like stor rett til å ferdast i norsk natur som det sau og andre dyr har. Eg blør i hjarta over alle rovdyra som er drepne og som er planlagde avliva. Hadde eg vore saueeigar hadde eg tilsett gjetarar. Å meie nedåt såpåass mange ulv er rett og slett masseslakt. At folk får tårer i augo av å sjå nokre sauer som er etne på men som samstundes godtek at rovdyr vert slakta nedåt forstår eg ikkje. STOPP MASSESLAKT AV ULV OG ANDRE ROVDYR; IKKJE ØYDELEGG NATUREN OG FRAMTIDA VÅR!


Gjest

#5

2016-09-23 06:12

Vi får bare håpe at ihvertfall halvparten møter opp på demonstrasjonen, den er det viktigste av alt! Ikke la disse menneskene på et kontor i Oslo med et papir foran seg bestemme hvem som skal leve og la dø! Mange av de har aldri tatt et eneste steg utafor asfalt, men allikevel påberoper de seg å være eksperter og ha full kontroll! Naturen er mangfold, ikke politikk og profitt!

Gjest

#6

2016-09-23 06:17

Stå på. Dette er kjempeviktig :-)

Gjest

#7

2016-09-23 06:31

Kan tyvärr ej närvara. Men jag önskar lycka o hoppas det blir stor uppslutning!
<3 <3 <3

Gjest

#8

2016-09-23 06:58

For å sikre suksess med å bevare ulven trenger vi og støtte fra Danmark og Sverige. Der er et positive holdninger for å øke bestanden. Det ville vært fint å fått disse frem i rampelyset både i tv , i sosiale medier og demonsrasjober. Ta kontakt med de dere kjenner :)) Redd ulven !!

Gjest

#9 Re. information email

2016-09-23 07:57

Hi - pls make sure to include English text in the email too (not only in the update). 

:)


Gjest

#10

2016-09-23 09:15

Ja til Ulv. Selvfølgelig. Detter er diskriminering av en art. Kall det gjerne rasistisk fra regjerings side. Med hvilken rett og lov gjemmer disse seg bak?

Gjest

#11

2016-09-23 19:24

Skulle ønske jeg kunne møtt opp men jeg må jobbe og oslo er veldig lang unna for meg :( håper mangd møtter opp:)

Gjest

#12

2016-09-23 23:39

Jeg håber, at denne underskriftsindsamling og demonstrationen hjælper noget på Ulvesagen, men jeg tillader mig at tvivle meget på det,
da det norske demokrati, højest sandsynligt fungere på samme måde som det danske, at dem der bestemmer hvad der skal besluttes, sidder i baggrunden og trækker i de nødvendige liner.


Gjest

#13

2016-09-24 18:17

Lycka till och hoppas att de sansar sig och låter våra vackra vargar leva sitt liv.
gimmol
Gjest

#15

2016-09-26 22:17

Skulle ønske jeg kunne møte i oktober, men skal være der i tankene! Supert at så mange engasjerer seg i dette, ulven burde vi alle være stolte av!!!!


Gjest

#16

2016-09-27 08:00

Jeg skulle Gjerne hvert med utenfor stortinget men jeg bor i Bergen , men min støtte, bønner og tanker er hos dere!

Gjest

#17

2016-09-29 10:27

protect instead of distroy

Gjest

#18

2016-09-29 19:16

Hei.
Kan jeg skrive ut egne postere om oppropet og om demonstrasjonen 15.oktober og henge de opp i nærmiljøet?
Kun med den info dere har oppgitt på facebook.
Vil spørre dere før jeg gjør det i tilfelle det ikke er greit?
Håper på svar!

Gjest

#19

2016-10-02 08:59

To think that wolves once enjoyed an extensive distribution throughout Euroasia and North America, yet today most of us have never seen a wild wolf, as it has been eradicated from 25% of its territory in Euroasia and clise to 96% of its range in North America.
WHY has this lovely ancester of our domestic dog been thus treated and why have we developed such a strong love-hate relationship with this animal?
Let the wolf live in peace so what if there are more than 47 wolves running free, that's life, the natural process, they've had cubs, aren't they suppose to roam free without being murdered?
Run, run my four-legged friends, run and hide to keep your freedom.

Gjest

#20 Re:

2016-10-02 09:02

#19: -  

 "Clise" is suppose to be "close", Sorry.

Kjetil H

#21

2016-10-03 00:14

Norsk rovviltpolitikk er helt forferdelig. Våre myndigheter behandler rødlistede hjemmehørende arter som om de var svartelistet. Dette må vi få en slutt på for det henger rett og slett ikke på greip!! 

Ønsker alle gode ulveengasjerte folk lykke til i demonstrasjonen! Håper dere blir veldig mange!

Hilsen naturfotograf som har hatt den store gleden av å oppleve både ulv, bjørn og jerv


Gjest

#22

2016-10-03 01:43

Ulven er en del av norsk natur og så'n er dete bare. Værn ulver, den gjør ingen skade. Det som skjerper Ullens appetitt er det er for mange løsslupnune saus på vandring... Ta vare på ulven

Gjest

#23

2016-10-03 08:30

Så fantastisk. Jeg kjenner en deilig glede over at så mange står opp for disse flotte dyrene. Tusen takk til dere som startet denne kampanjen. Vi vinner.

Gjest

#24

2016-10-03 09:24

Jeg synes ulven skal få lov til å leve i norsk sauna , den hører like mye hjemme til i norsk natur som Bjørn, Rev, djerv, ørn,Gaupa..
Bøndene må begynne å se mere til dyrene sine på beite, som de gjorde i gamle dager.. Og jegere og folk ellers må bruke bånd på hundene
sine litt oftere.
Vi har ikke så mange ulver i Norge, så la disse få lov til å leve. Det er faktisk ikke bare ulven som tar sau, vi har før hatt ulv i Norge, denne hører til her i landet ... Bøndene får sette opp gjerde der de vil at dyrene skal være på beite.. Sett at bøndene er i ulven sine sko, skulle vi skyte bøndene fordi vi ikke liker dem ..
LA NÅ DENNE ULVEN FÅ VÆRE I FRED , VI HAR IKKE SÅ MANGE AV DISSE I LANDET..

Gjest

#25

2016-10-03 10:34

Jeg er for ulv. Regjeringens vedtak om masseslakt av ulv er skremmende. Den norske ulvestammen står i reell fare for å bli utryddet fordi bestanden blir for liten til å være bærekraftig. Når vi vet at en forsvinnende liten del av dyr på utmarksbeite blir tatt av rovdyr. De fleste tapene skyldes sykdom eller andre skader, blir det helt uforståelig for meg. Ulv i vedtatte ulvesoner skal også slaktes har jeg forstått. Rovdyr er en viktig bestanddel i det økologiske mangfoldet. La ulven leve!