La Monica få familiegjenforening!

La Monica få familiegjenforening! / Kunngjøringer / Utsatt utreisefrist / Kommentarer


Gjest

#1

2016-08-16 14:12

Jeg har postet både underskfitskampanjen og denne nye glade oppdatering på min facebookside. Jeg vil si at dette opprop er et supert initiatiiv! Med dette er det vel en halv seier. Med dette får barnet norsk statsborgerskap. En full seier kommer kanskje ved at mannen får opp inntekten til det nivå UNE vil ha i det inneværende år, og så søke på nytt. Det er fortsatt en "dum"/lei historie, men om det betyr at moren skal t/r Equador for å få familiegjenforening, så håper jeg i alle fall det blir sluttresultatet. Man kan vel ikke si UNE har "hjartet på rette staden" i denne saken, men det har du!

Gjest

#2

2016-08-16 15:49

Hurra!! Det nytter

Gjest

#3

2016-08-16 20:52

Det var godt å høre

Gjest

#4

2016-08-17 08:32

Wow Takk Jesus for bønnesvar og Takk for kommende videre bønnesvar i denne saken!! Er med og sprer og ber!

Gjest

#5

2016-08-24 09:46

Hei,
Kan noen si meg om denne saken ble behandlet etter gammelt inntektskrav (ltr. 19) eller nytt (ltr. 24). Hvis den er behandlet etter nytt krav skal det nemlig være utvidet grunnlag for å bruke skjønn til å gjøre unntak. Jeg er leder i Grenseløs Kjærlighet og ønsker å følge opp dette med politikerne, men da må jeg vite denne viktige detaljen!

Vh
Trond K. Botnen