Vi Krever at Terje Sørlie Skaug skal få behandling!


Gjest

#451

2016-06-22 12:00

På tide at politikerne tenker på Nordmenn ', å stenger grensene for dette islamistpakket' som strømmerr inn her å får alt gratis , å jag de' som er her til sine egne land !!! Terje Sørli' og andre nordmenn dette gjelder' SKAL ha hjelp !!!

Gjest

#452

2016-06-22 12:12

Det gjør meg trist og redd når dette er tilbud for mennesker som har særskilte behov for å komme tilbake til livet. Har selv vært i samme situasjon. Jeg nektet og ble sendt hjem i en rullestol og måtte klare meg på egenhånd.Men det har heldigvis gått bra <3

Gjest

#453

2016-06-22 12:38

Jeg kjenner ikke Terje eller hans familie, men har selv stått oppi noe lignende, derfor har jeg delt innlegget og skrevet litt av min historie! Lykke til i kampen!

Dette var det legene ville gjøre med meg også i 2006 :(
Jeg hadde en vilje sterk mann i mitt liv som sa NEI! Han gikk ut av jobb og tok meg hjem, stelte meg, trente meg, tuktet meg og ikke minst elsket meg <3

Få mennesker skjønner faktisk hva vi stod i den gangen, mennesker satte spor i våre liv på godt og på vondt! Tror ikke mange har giftet seg i et sykehus kapell med sykehuspresten som forettet vielsen og anestesilegen som spilte orgel, men kapellet var fylt til randen av nær familie, venner og ansatte ved sykehuset <3 Vi trosset alle odds, selv med 9 hjertestans,minst 1 hjerneslag og utsikten til et liv lenket til en seng!

I dag går jeg på mine 2 ben, rullatoren er mine xtra ben og rullestolen en venn som hjelper meg på reiser og når de fastmonterte bena ikke vil samarbeide ;) Det er mange motbakker, men det går faktisk både bortover og nedover bakker også ;) Angst og PTSD er blitt en del av våre liv, men svart galgenhumor og kjærlighet er god medisin og vi tar en dag av gangen!

Nå er gubben i full jobb og har skole i tillegg, noe som viser at det nytter å kjempe <3

Gjest

#454

2016-06-22 14:43

Jeg vet ikke hvem Terje er men fikk tårer i øyekroken av å lese dette. Det er tragisk at unge mennesker må bo på gamlehjem og ikke få den hjelpen de trenger.

Gjest

#455

2016-06-22 15:01

Alle mennesker fortjener en verdig behandling i norsk helsevesen. Dette er alt annet enn verdig....

Gjest

#456

2016-06-22 15:34

I velferdsstaten Norge skal INGEN bli behandlet på denne måten! Kommunestyret i Nittedal kommune burde stå i gapestokken til spott og spe!
Det er ikke mye Terje ber om.
Gi ham det, OMGÅENDE!


Gjest

#457

2016-06-22 15:42

Skammelig behandling av sine innbyggere!! En selvfølge at pasienter skal få behandling, og en hverdag tilpasset sitt behov, og ikke bli stuet bort på et gamlehjem. En skam for enhver kommune å behandle mennesker på denne måten!

Gjest

#458

2016-06-22 15:58

Vi har råd til å hjelpe hele verden, men ikke våre egne??

Gjest

#459

2016-06-22 18:04

Jeg har selv hatt hjerneblødning i ung alder, og vet hvor viktig det er med fysioterapi/opptrening

Gjest

#460

2016-06-22 18:59

Fordi det skal ikke være forskjell på adresse, status etc. for å få behandling

Gjest

#461

2016-06-22 19:13

Jeg syns det ille at Terje ikke skal få noe hjelp - hvorfor tar alt så laaang tid. En kommune burde hjelpe til så fort det behov for det. GI TRYGGHET TIL ALLE SOM ER SYKE!!! Gro

Gjest

#462

2016-06-22 19:19

Det er en menneskerett og få helhetlig pleie, bevegelse er en av dem. helt klart at Terje skulle fått base med egne assistenter mm.
Lykke til!

Gjest

#463

2016-06-22 19:21

Jeg ønsker at de som blir rammet av slag og andre sykdommer skal få den behandlingen de har krav på.Ingen vil ligge på sykehjem eller gamlehjem når de er 30år.Så jeg håper min stemme er med på og hjelpe de som trenger behandling får det.

Gjest

#464

2016-06-22 20:19

Jeg synes det er uverdig behandling av en ung mann med livet foran seg som ønsker å bli frisk.

Gjest

#465

2016-06-22 21:12

Det er SKAMMELIG at en ung mann, ektemann og familiefar skal stues bort på et gamlehjem etter hjerneslag, Norge har jammen med råd til å gi han alt han trenger av trening og oppfølging !!!

Gjest

#466

2016-06-22 21:50

Jeg vet hvordan han har det, jeg fikk hjelp.

Gjest

#467

2016-06-22 22:17

Jeg signerte bla fordi jeg selv ikke får den treningen jeg trenger, etter hardt skadd i ulykke

Stå på!! Ønsker du slipper å forbli fange i egen kropp

Gjest

#468

2016-06-22 22:36

Menneskeverd. Han kan bli frisk hvis han får hjelp. Ingen fortjener å bli behandlet på denne måten.

Gjest

#469

2016-06-23 04:42

Ble så provosert av en så uverdig behandling av en ung gutt som kunne blitt frisk om helsevesene/Nittedal kommune hadde satt inn ett tiltak rett etter hjerneblødning, kunne ha vært frisk. Han har i dag også mulighet til ett langt og rikt liv, se sine barn - med straks-behandling. Og alt han ber om er fysikalsk behandling?? Vet at det finnes muligheter gjennom opptreningssenteret, som vi har nok av her i landet til å gi han tilbake mye av sin verdighet som menneske. Det siste stedet han hører hjemme på er ett aldershjem i så ung alder. Skammelig av Nittedal kommune at det i hele tatt har gått så langt! De skulle følt selv på hvordan det er å være stengt inne i sin egen kropp, fult tenkende menneske. Tro meg det er ett helvete! SKJERP DERE NITTEDAL KOMMUNE! Han hører ikke en gang hjemme på ett aldershjem, ber bare om fysikalsk. Dere kan gjøre bedre enn det!

Håper kampanjenen fører frem for deg Terje S. Skaug. Gi ikke opp, utrolig hva de kan utrette i dag, så du får det bedre og ett absolutt mer verdi liv. All lykke til :-)

Gjest

#470

2016-06-23 05:52

Jobber selv med barn hvor det trengs ekstra voksne og kompetanse. Ser hvor viktig det er at de får et tilbud som er tilrettelagt dem

Gjest

#471

2016-06-23 05:54

Fordi det er helt feil at vi i dagens Norge ikke får den behandling vi har krav på.det er uhørt å sette et ungt menneske på gamlehjem og ikke la de få behandling som kan hjelpe på livssituasjonen.da må vi reagere.

Gjest

#472

2016-06-23 09:54

Dette er skammelig Nittedal kommune!!!

Gjest

#473

2016-06-23 14:28

En ung mann skal ikke sitte på gamlehjem på denne måten. Selv om han har hatt hjerneblødning og kroppen ikke fungerer som den skal, så har han INGENTING på et gamlehjem å gjøre.
VelstandsNorge på sitt beste??

Gjest

#474

2016-06-23 14:43

Jeg gjorde det for alle som så sårt trenger det har ikke krefter selv til å stå på, og vi har krav på det etter menneskerettighetene.
Han og mange andre med livstruende sykdommer har krav på å få den beste hjelpen, som landet vårt kan tilby!
Har selv en kreftsyk datter som har fått avslag på Modum, og overlege har søkt og hun trenger det så veldig,
De SKAL ja krav på dette , ellers skammer jeg meg over å være norsk !!!! Du skal ikke tåle så inderlig vel
Den utett som ikke angår deg selv !!
Bla opp pengesekken for vi er alle likeverdige, og det kan skje alle , og alle skal ha den beste kompetansen og tryggheten som den gir , i sånne vanskelige og sårbare situasjoner !!!!!!

Gjest

#475

2016-06-23 20:06

Stå på Terje!!