Få tilbake busstidene og prisene i Trøndelag

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Få tilbake busstidene og prisene i Trøndelag-oppropet.


Gjest

#26 Re:

2014-12-27 20:42

#18: -  

Helt enig med deg 18!

Er selv i den samme situasjonen at penger ikke våkser på trær og jeg har brukt buss noe fram til nå,men unngår busstrensport for det meste for det blir for dyrt. Skal prisene settes opp enda mer kommer buss turene mine til å bli enda ferre og jeg kommer til å finne andre løsninger til transport.

gjest

#27

2015-01-04 16:30

Det er ikke bare Trondheim som er rammet. Andre kommuner i hele distriktet har allerede blitt rammet for lenge siden. Jeg som bor i Bjugn kommune er vant å vente flere timer på bussen fordi den går ikke før flere time etter at jeg er ferdig å skolen. Vi spør ikke om at det skal gå en buss hvert tiende minutt, men kanskje hver time eller annenhver?

Dessuten hvem har råd til å punge ut 50-100kr for å komme seg frem og tilbake HVER DAG?  


Gjest

#28

2015-01-07 18:47

dæ æ nå førr gæli

Gjest

#29

2015-01-07 21:45

AtB ødelegger så mye når de setter ned busstidene. Blir alt for lange skoledager og for heller ikke møtt venner og kjæreste.

Gjest

#30

2015-01-09 14:59

AtB er et elendig buss-selskap. Reiser til og fra skole hver dag, og nesten alle buss-sjåførene jeg møter har dårlig oppførsel. 310 bussen har allerede få avganger på kveld. Blir det enda mindre kommer jeg garantert til å bli stuck i byen engang. Garantert.


Gjest

#31

2015-01-11 00:15

Snakk om å motarbeide miljøkampen, og iherdige forsøk på å få flere til å sette igjen bilen hjemme. Det er ikke til å tro.. både skammelig og flaut!

Gjest

#32

2015-01-11 00:19

Nå blir det enda vanskeligere å leve i utkanten av denne kommunen, har vi ikke nok å slite med?

Gjest

#33

2015-01-11 00:32

Dette er virkelig trist. Hva er i veien med dette selskapet? Vi må vel snart unnskylde for uleiligheten hver gang vi stiger på? Men det er jo ikke sjåførenes feil.

Gjest

#34

2015-01-11 14:05

Den siste bussen hjem fra den nærmeste "byen" går 15:40, dvs vi rekker å være der i 20 minutter før vi må ta bussen tiblake om vi skal komme oss hjem. Også er bussen allerede dyr nok. Jeg bor 3km unna skolen, og det koster 37kr en vei.


Gjest

#35 Gauldalen er herved nedlagt

2015-01-12 12:52

I Gauldalen, sør for Melhus, hadde vi et mye bedre kollektivtilbud selv for 30-40 år siden. Gauldalen er herved nedlagt.


Gjest

#36

2015-01-12 22:14

Skal vi tenke miljø?
Det var allerede før dette uforsvarlig fullt på mange ruter der VGs elever bla skal rekke skoledagen ! Dette er uklok prioritering!
Gjest

#37

2015-01-13 10:12

Jeg er et skilsmissebarn og har foreldre som hater å dele ting.(I vært fall en av dem) Jeg har et t-kort men pga. dette er det vansklig å få brukt dette kortet da jeg bor hjemme til begge annen hver uke. Det er ikke ofte jeg tar buss heller og har ikke råd til å fylle opp t-kortet selv. Skole veien min er på 1 time hver vei og jeg går vanligvis begge veier. Noen dager er jeg ekstra sliten og ønsker å ta bussen. Nå kan jeg ikke gjøre det heller pga. prisene. Tusen takk for meg AtB.


Gjest

#38

2015-01-13 15:20

E jo billiger å kjør bil enn å betal for å sitt på bussn. Bli færre som tar bussn å dem tjene mindre. + bussan bør også gå ofter på kveldstid!! Og gå i samsvær me båtan som kjem! Opplevd flere ganger at bussen drar i d båten legger til kaj! Har ikke sjangs til å ta buss da?!

Gjest

#39

2015-01-15 06:37

Atb kan gå og brenne for alt jeg bryr meg. hvor er team trafikk i alt dette? hvor ble de av?

Gjest

#40

2015-01-15 11:27

Bussene som allerende er fulle, er nå stappfulle. Man må stå, bussene er alltid forsinket, og for gamle folk f.eks er det nå nesten umulig å ta buss. Med dagens muljøproblemer, blir jeg både sint og skuffet. Og på pris var Trondheim før dette langt bak de andre store byene i Norge. Bussene skal ikke være en bedrift som skal gå i overskudd, men en investering for miljøet og et tilbud for de som ikke har mulighet å kjøre bil. Når bussene er stappfulle, og går 1 gang i timen, er det ikke lenger et tilbud. 


Anonymous

#41

2016-07-25 15:04

Muligheter er viktigere en begrensninger.