Nei til sammenslåing av Nøtterøy og Tønsberg

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Nei til sammenslåing av Nøtterøy og Tønsberg-oppropet.


Gjest

#1

2014-06-24 15:03

Det holder at Tønsberg slukte Sem uten videre, vil ikke oppleve å bli tatt på sengen en gang til

Gjest

#2

2014-06-24 18:13

For at Nøtterøy skal forbli en selvstendig kommune er helt nødvendig at folk engasjerer seg. FrP ønsker folkeavstemming om saken, men H, KrF, AP stemte imot. Nå må folk komme på banen og si hva de mener ! FrP ønske en selvstendig skjærgårdskommune hvor Tjøme er velkommen til å delta.

Gjest

#3

2014-06-24 18:35

Jeg sier "nei til Nøtterøy og Tønsberg," fordi det gjelder oss her ute på Tjøme også....
SAO

#4

2014-06-25 02:36

Våkn opp øybefolkning!
Vi ønsker vel ikke i fremtiden å bli overstyrt av Tønsberg kommune!!!
I så fall må det sies klart fra NU.
De har allerede vist nok av sin udugelighet når de bevisst klarte å gjøre Nøtterøy og Tjøme til de største innbetalerne med en tilleggs-bom for veifinansieringene i Tønsberg by.
Kom ikke her å snakk om utøvelse av rettferdighet. Det er vel også det de andre kommunene rundt oss nu har oppdaget, og derfor søker andre samarbeidskommuner.
Aller helst skulle vi hatt en veiforbindelse utenom hele byen, for da hadde Tønsberg by unngått den grusomme forstyrrelsen av gjennomkjøring vi forårsaker.

Denne meldingen er fjernet av forfatteren (Show details)

2014-06-25 15:43



Gjest

#6

2014-07-14 09:04

Jeg har signert, og håper flest mulig gjør det samme. Har ikke vi øyboere nok med oss selv, så fint som vi har det, eller er det Tønsberg vi skal gi pengene våre til. Vi har allerede gitt dem nok for at de skal kunne kjøre i Frodeås-tunnellen. Så står vi her da, uten ny fastlandsforbindelse som vi ønsker i vår levetid :-(

Gjest

#7 Nei til sammenslåing med Tønsberg By kommunen,

2014-09-15 15:59

Vi må heller få Stokke på banen, det er en kommune med samme sammensettning som vi har. Like barn leker best Osv. De har landbruk, sjø og skog som vi har. Vi har felle silo i Melsomvik. Vi er godet på forskjellige plan innefor kommune stukturen. Dette kan styrke oss sammen. Hjelp oss og slipp by kommunen Tønsberg. Alle kan skrive mail til postmottak@stokke.kommune.no og til Nøtterøy postmottak@notteroy.kommune.no og hvorfor ikke postmottak@tjome.kommune.no legg inn forespørsler om nytenkning. jeg har gjor det . Så da kan du også. 

Husk å dele oppropet

Mvh Annett Germann

Pål

#8 Ja til sammenslåing

2014-09-29 07:51

Det er godt å se at det er så få som er enig med denne gjengen. Nøtterøy og Tønsberg er allerede ett, og det er på høy tid av vi bor i samme kommune. Jeg som nøttlending ønsker å påvirke byen MIN. Og det får jeg først gjøre når jeg bor i samme kommune.

Vi burde faktisk også være glad for at Tønsberg er interessert, vi har skyhøy gjeld sammneliknet med Tønsberg, som vil gjøre vår felles kommune bedre forberedt for fremtiden. Gleder meg allerede.