Vi ønsker å Nominere Marius Reikerås til Forkjemper av Menneskerettigheter 2020

Som samlet tropp pr Underskrifter, kan vi fremme en hederspris til Marius Reikerås. Dette vil bringe mer lys til Lobben saken som Internasjonalt, nasjonalt og lokalt kommer til å ha positive ringvirkninger som kun ligner vår kjære Lobben v/ Reikerås saken. Med underskrifter, søker jeg de riktige kanaler om en heder pris til Reikerås. Det skulle vel bare mangle?

Ellen Caroline Brenger

44235383_10155663841016875_5149800366409252864_n.jpg

Ved å signere gir jeg Ellen Caroline Brenger fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )