Stans tunnellbygging i Meløy
Som et siste forsøk på å stanse bompenger og bygging av tunneler ønskes det et opprop blant Meløys innbyggere for å stanse byggingen av tuneller gjennom Sandågåsen og Selstad.
Det virker som et flertall av innbyggere i kommunen ikke ser nytten i tuneller og kost nytte forhold på denne delen av prosjektet.
Tunnelene vil ikke øke sikkerheten for myke trafikanter, og vil belaste familier unødig samt føre til mer fraflytting. Glombergene skal fortsatt rassikres sier fylket. Men vi kan fjerne tuneller fra prosjektet og ikke få bompenger på veiene i Meløy kommune.
Vi trenger så mange underskrifter som mulig for å kunne utgjøre en forskjell innen 2. Juni!
Kontakt forfatteren
Behandle signaturene dine
Har du ikke mottatt e-postbekreftelsen, eller ønsker du å fjerne signaturen din?
Behandle signaturene dineDel denne underskriftskampanjen
Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.
Betalt annonsering
| Logg på for å administrere underskriftskampanjen din. |
Endringer skjer ikke ved å være stille.
Forfatteren bak dette oppropet reiste seg og gjorde noe. Vil du gjøre det samme?
Andre underskriftkampanjer du kan ha interesse av
Vi tilbyr gratis hosting av nett-opprop. Lag et profesjonelt opprop ved å benytte vår kraftige løsning. Våre opprop nevnes i media hver dag, så å lage et opprop er en bra måte å få oppmerksomhet i offentligheten og hos beslutningstakere.