Stans senketunnel Kaldnes-Korten!

Vi oppfordrer politikerne i Tønsberg og Færder til å legge bort planene om en senketunnel fra Kaldnes til Korten! Utredningen viser tydelig at dette er et svært kostbart og høyst risikabelt prosjekt, både miljømessig og økonomisk. Senketunnel er ikke noe godt og framtidsrettet svar på målet om et miljøvennlig og effektivt transportsystem. Alle alternativer er rimeligere og kan gjennomføres med mindre skade på miljøet. Stans planleggingen av senketunnel nå!

Øyvind Johnsen. på vegne av Naturvernforbundet og Norsk Ornitologisk Forening    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godkjenner jeg at Øyvind Johnsen. på vegne av Naturvernforbundet og Norsk Ornitologisk Forening kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.