Stans senketunnel Kaldnes-Korten!

Vi oppfordrer politikerne i Tønsberg og Færder til å legge bort planene om en senketunnel fra Kaldnes til Korten! Utredningen viser tydelig at dette er et svært kostbart og høyst risikabelt prosjekt, både miljømessig og økonomisk. Senketunnel er ikke noe godt og framtidsrettet svar på målet om et miljøvennlig og effektivt transportsystem. Alle alternativer er rimeligere og kan gjennomføres med mindre skade på miljøet. Stans planleggingen av senketunnel nå!

Øyvind Johnsen. på vegne av Naturvernforbundet og Norsk Ornitologisk Forening    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Din e-postadresse vil ikke bli publisert på vår side. Uansett, så vil forfatteren av underskriftskampanjen se all informasjon du oppgir i dette skjemaet.