Oslo kretsfengsel UT av Gamle Oslo nå! Ja til park - nei til sikkerhetsanstalt

Fengselet må ut av Gamle Oslo nå. Våre unger har også rett på park å leke i!  Justisministeren vil flytte Oslo kretsfengsel bort fra Klosterenga - det er bra! For alternativet betyr nye avvisnings- og sikkerhetsgjerder rundt den nåværende fengselsmuren. Nå bygges skulpturparken i Klosterenga endelig ferdig, bystyret har bevilget penger. Vi sier Ja til kulturpark og Nei til sikkerhetsanstalt.

Er du enig - signer oppropet nå!

Fengsels-gerd_med_det_rød_gjerdet1.jpg

Som du ser på bildet under er det nesten ingen bydeler som har så få grønne lunger som hos oss. Nå er det på tide at våre innbyggere også får puste inn renere luft og får beholde det lille som er av park i nabolaget.

Ikke rart Mæland mener fengselet må ut av Gamle Oslo!

grønt.jpg

Ved å signere godkjenner jeg at Klosterengas venner kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.