La Bakkehavn barnehage leve!

Byrådsavdeling for oppvekst og kunnskap ønsker grunnet overkapasitet av barnehageplasser i bydel Østensjø å redusere antall plasser med 144 ekvivalenter. Bakkehavn barnehage er en av barnehagene på listen som kan bli berørt. Overkapasiteten er ikke i områder der Bakkehavn barnehage ligger. Det er derfor svært underlig at nettopp vår barnehage er på listen. Hjelp oss med å holde vår fantastiske barnehage åpen. En barnehage der kvalitet og trygghet i alt som blir gjort gjenspeiles i våre barns ønsker om å være der, og engasjert fortelle om hva de har gjort når de kommer hjem.

Hjelp oss å bli hørt! Hjelp oss med å vise lokalpolitikere at barnehager som har en slik kvalitet må bestå.

Takk for at du signerer! Takk for at du tenker på våre barns fremtid!

Ved å signere godkjenner jeg at Jan Bjørge Wangen kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.