Krav om oppsigelse fra Statsminister Erna Solberg

Melding om oppsigelse.

Kjære Erna Solberg.

Du er ansatt av oss, folket, for å styre landet i vår alles beste interesse. Denne jobben har du hatt i snart åtte år, og for hvert år har du vist deg mer og mer uskikket til denne jobben. Spesielt dette siste året har du bevist for oss alle at du ikke klarer å gjennomføre dine arbeidsoppgaver i noe som kan minne om tilfredsstillende grad. Denne siste fadesen hvor du ikke engang klarer å holde deg til ditt eget regelverk var dråpen som fikk begeret til å renne over.

Som din arbeidsgiver ber vi deg herved om å levere inn en oppsigelse og fratre din stilling umiddelbart.

Signert, Det Norske Folk

Ved å signere gir jeg Det Norske Folk fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.