JA TIL STÅENDE MR I NORGE!!

JA TIL STÅENDE MR I NORGE

Norge har enda ikke tatt i bruk stående MR som kan hjelpe tusenvis av mennesker med sine skader, plager og symptomer til et bedre liv. En stående MR kan gi bedre og mer nøyaktige diagnoser enn i liggende posisjon, og det er på tide nordmenn får tilgang til denne type undersøkelse.

KOSTER MEST , RAMMER FLEST

Målt i utbredelse og kostnad er muskel- og skjelettplager Norges største helseproblem.

Norsk lege: - I forhold til omfang og kostnad, er det et paradoks at muskel- og skjelett er en av sykdomsgruppene vi leger kan minst om. Den får også lite oppmerksomhet fra politikere og i helseplaner.

Til tross for dette så mener norske helsemyndigheter at Norge ikke har behov for stående MR som kan gjøre undersøkelser i vektbærende posisjon og i bevegelse. Stående MR kan potensielt hjelpe tusenvis av mennesker til rett og en mer nøyaktig diagnose , som fører til bedre behandling og tilbake i arbeid.

Hva er din mening om dette ?

Din e-postadresse vil ikke bli publisert på vår side. Uansett, så vil forfatteren av underskriftskampanjen se all informasjon du oppgir i dette skjemaet.

Du vil motta en e-post med en link for å bekrefte din signatur. Vennligst sjekk innboksen din (og søppelpostkassen).