la Tobias Andre få komme hjem

Quoted post


Gjest

#38

2013-02-08 00:35

Dere som signerer her. Kjenner dere foreldrene så godt (ja, for jeg går da virkelig utifra at dere kjenner dem personlig?) at dere vet 100% at det ikke er noe foreldrene gjør / ikke gjør som vil sette babyens velvære og utviklig i fare? Jeg har inntrykk av at så lenge foreldre som mister barna sine klarer å lage tåredryppende nok youtubevideoer, facebookgrupper, blogginnlegg og underskriftskampanjer, så "vet" alle at de er verdens beste foreldre uten engang å vite om barna blir oversett, mishandlet, eller om de ruser seg osv. Stiller meg undrende til at noen via en facebookgruppe kan vite at noen andre vilt fremmende mennesker er gode nok foreldre, uten å vite noe som helst om dem unntatt ting de selv har skrevet. Husk at barnevernet har vært hjemme hos dem, og sett ting dere ikke har sett (og som foreldrene sikkert har unnlatt å fortelle i facebookgruppen). Og jeg så jo i en av kommentarene her at det var tidligere narkotika inne i bildet.

Replies


Gjest

#39 Re:

2013-02-08 02:54:44

#38: -

Hva F*** er problemet ditt? Så pga en person har brukt narkotika tidligere i livet sitt så egner de seg ikke som forelder i seinere tid? Folk kan ikke forandre seg? Og hvilken rett har DU til å dømme dem? Er ingen som har stemplet dem som "verdens beste forelder" for en sånn tittel finnes ikke. Ta deg en titt i speilet og finn dine egne feil før du dømmer andre!

...

#56 Re:

2013-02-11 17:25:32

#38: -

http://thecuriouscaseofcamilla.blogg.no/1360176338_la_tobias_f_komme_hje.html

 

Her får du et innlegg fra en av mange som har lest vedtaket. De deler villig ut vedtaket til de som spør. Jeg har vært hjemme hos dem, faktisk bare et par dager før barnevernet kom på døren, det var STRØKENT! Stearinlysene på bordet var tent, og Tinemor satt i sofaen og ammet sin lille gutt. Han som hun ventet så lenge på. Med en sinnsro jeg ikke har sett i Tine sine øyne noen sinne. Hun har vært hakkekylling i Askøy KOmmune så lenge. Det stammer faktisk helt fra barndommen av. Men da Tine fikk Tobias fikk hun endelig en grunn til å leve igjen, til å være lykkelig. Hun ville ALDRI ha sviktet sitt barn. Dette er en heksejakt. Jeg hadde meldt bestemoren min til barnevernet om jeg hadde sett grunn for det. Jeg ser INGEN grunn til dette overgrepet de har gjort. Så sitt ikke der og sleng med leppa. Denne saken vil nok komme ut i media og da vil du se hva som har skjedd. Og DA kan du spise ordene dine, sakte men sikkert. Bare sørg for å fei for din egen dør,før naboen din gjør det for deg.