Åpent brev til Dr. Karsten Kronholm ang Fri Energi og Karsten Midtbø

Quoted post


Gjest

#4

2016-09-08 01:56

Jeg kjenner Karsten privat, og han er den beste personen som man kan kjenne. Han har hjerte av gull, og han har hjulpet meg med mine kroniske plager og lindret smertene mine. Så nå skal de bure ham inne fordi han er så intelligent den mannen, det er ingen som når ham opp til knærne. Så alt dette negative som blir skrevet om ham kan dere spare dere for. Han er nå låst inne for myndighetene er redd det skal lekke ut mye av det som kommer til å skje nå i nærmeste fremtid, og Karsten har ingenting på Sandviken Sykehus å gjøre. De tror det har rablet for ham, men der tar de feil, jeg snakket med ham på lørdag og han er mer oppegående enn noen andre. Så slipp Karsten Midtbø fri, og la ham ihvertfall få reise til Roma å videreutvikle seg, tror det at det blir en stor oppvask etter dette feilsteget som er blitt gjort av Karsten.

Replies


Gjest

#11 Re:

2016-09-08 09:27:57

#4: -  

 Flott innlegg! 

Gudbrutle sa Brura..

#32 Re:

2016-11-08 11:56:56

#4: -  

 Rart at Karsten Midtbø ikke forutså at noen ville bure ham inne hvis han er så fremsynt/klarsynt som du hevder? Ble han forstyrret av kosmisk støv eller hadde shakraen satt seg fast i vannpipen?