Åpent brev til Dr. Karsten Kronholm ang Fri Energi og Karsten Midtbø


Anonymous

#1

2016-09-07 23:20

Nå er det på tide at Karsten (aka Yogar Primero) får komme seg ut og i virksomhet igjen.
Han har alle rettigheter til å være like fri som du og jeg uten å måtte lyve for å få komme gjennom "sensuren". Fri Energi, Sjel, Kjærlighet og Fred er et begrep vi bare kan bli vandt med først som sist :) <3

Gjest

#2

2016-09-07 23:58

Hvis begunnelsen for tvangsinnleggelse er at informasjon om fri energi og troen på sjelen og kjærlighetens kraft- vår enhet med det Guddommelige gjør en person til en fare for seg selv og andre- da mener jeg at dette er en irrasjonell, uvitenskapelig og feilaktig handling- et overgrep- og at det da bør vurderes på nytt.

Gjest

#3

2016-09-08 00:14

Jeg støtter fri energi, kjærlighet og frihet. Karsten er er en som jobber for fred og fri energi.

Gjest

#4

2016-09-08 01:56

Jeg kjenner Karsten privat, og han er den beste personen som man kan kjenne. Han har hjerte av gull, og han har hjulpet meg med mine kroniske plager og lindret smertene mine. Så nå skal de bure ham inne fordi han er så intelligent den mannen, det er ingen som når ham opp til knærne. Så alt dette negative som blir skrevet om ham kan dere spare dere for. Han er nå låst inne for myndighetene er redd det skal lekke ut mye av det som kommer til å skje nå i nærmeste fremtid, og Karsten har ingenting på Sandviken Sykehus å gjøre. De tror det har rablet for ham, men der tar de feil, jeg snakket med ham på lørdag og han er mer oppegående enn noen andre. Så slipp Karsten Midtbø fri, og la ham ihvertfall få reise til Roma å videreutvikle seg, tror det at det blir en stor oppvask etter dette feilsteget som er blitt gjort av Karsten.

Gjest

#5

2016-09-08 05:34

Så lenge et menneske ikke er til fare for seg selv og andre er d et overgrep å sperre ham hinne.

Gjest

#6

2016-09-08 06:41

Et overgrep som støttes av de offentlige krefter - ingen skal føle seg trygge i et slikt system! Er vi tjent med det?

Gjest

#7

2016-09-08 07:04

Signert og håper at overgrep som Karsten nå opplever ikke skjer igjen. Hvis man skal tvangsinnlegge alle som tror på fri energi, evig liv og utenomjordiske, så vil det fort bli plass mangel ved psykriatiske avdelinger.

Gjest

#8

2016-09-08 08:44

Signerte fordi det ikke er rett av statlige organer å bestemme hva man skal tro på. Om man skal tvangsinnlegge folk for at man tror på noe så måtte man jo gjøre det samme med alle som tror på Gud. Om fri energi er mulig er helt irrelevant, staten kan ikke bestemme hva man skal forske på eller hva man har lov å tro på. Slipp mannen fri, han er harmløs og er ikke til noen fare for noen. La også mannen få forske på hva han vil og la mannen ha fri vilje til å gjøre som han vil så lenge han ikke er til fare for noen eller bryter noen lover, ja da hva fan er det dere "hjerne" doktorer holder på med? Dere i hvit frakk er vel de som burde vært innlagt og ikke friske mennesker som forsker på mulige løsninger for en bedre fremtid. Jeg vet personlig gjennom ca 15 års fri energi forskning at fri energi er mulig, bare å google meg... Google: "Robert Myrland oppfinner på kjøkken benken" så skjønner dere at jeg er gammel i fri energi forsknings grenen og jeg startet med det i slutten av året 1999, jeg vet hva jeg snakker om og har 1000 vis av timer bak meg innen forskning på området. Jeg kan i dag bevise fri energi og det kunne jeg også når aisa Nordland skrev om meg i 2008. Inviterte over 50 personer til å komme på demonstrasjon, ingen dukket opp. NRK ville komme å filme det og vi avtalte tid, jeg ventet i laboratoriumet mitt hele dagen, ingen fra NRK kom på døra. SLIPP MANNEN FRI. Dere har ikke rett til å holde på han og dere har ikke rett til å bruke tullprat analyser for å holde han bort fra fri energi forskning.

Gjest

#9

2016-09-08 09:17

I følge informasjon jeg har fått er Karsten tvangsinnlagt på grunn av vrangforestillinger. Dette da han fremmer fri energi hvilket psykologene ikke tror eksistensen av. De som påsto at jorda var rund på 1800 tallet da det var allment kjent at jorda var flat og formet som en pizza ble i verste fall henrettet. Nå henrettes ikke folk i Norge ved å komme med for eksempel påstander om fri energi. Men psykiatrien er tydeligvis ett egnet sted for å plassere slike mennesker. Dette bidrar til å skape frykt og redsel fra å skulle engasjere seg i dette. Fri energi eksisterer i aller høyeste grad på forskjellige måter: Jeg nevner: vindkraft, bølgekraft, jordvarme og solstråling (solcelleanlegg) Det som har vært holdt borte fra menneskeheten, som nå har blitt spredd blant tusener av mennesker er Plasmaenergien. Selv om jeg har høyskoleutdannelse innen elektro med tilhørende fag er dette en teknologi som ikke har noe med det jeg har lært. Men eksistensen av den kan vel ingen benekte? Mange tusen mennesker driver med dette og teknologien sprer seg som ild i tørt gress. Å hvem er det som føler seg truet opp mot dette? Kan det være at de menneskene som har tatt retten på dagens brukte energikilder som er vannkraften, kullkraft og atomkraft for å produsere strøm til forbrukerne føler seg truet? Den vitenskapsmannen som lagde den første fri energi generator var Nikola Tesla. Myndighetene i USA beslagla denne generatoren og la livet hans i ruiner. Da han døde beslagla myndighetene alle dokumenter og klassifiserte dem som hemmelige. Er det en grunn til at NVE i Norge har satt begrensning til 1500 Watt som produsert mengde effekt fra private generatorer? Hvis man ikke innehar konsesjon fra staten? Dette var noen fakta og noen tanker fra meg.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=68&v=OIaz0TzISCw


Gjest

#10

2016-09-08 09:25

Tvansinnlegging av folk som ikke ber om hjelp eller medisinering,er jo et grovt overgrep!

Gjest

#11 Re:

2016-09-08 09:27

#4: -  

 Flott innlegg! 


Gjest

#12 Re:

2016-09-08 09:29

#2: -  

 Bør ikke de skyldige i dette nå anmeldes da??


Gjest

#13

2016-09-08 09:32

tittel 42, uscs 1986.

Gjest

#14

2016-09-08 11:22

Signerte fordi jeg er av samme oppfatning, har samme overbevisning. Har nær kjennskap til en som ble tvangsinnlagt i Sandviken avd. S5 - og den mishandlingen han ble utsatt for ! En grotesk feilbehandling som av fagpersonene ble ansett for nødvendig og anbefalt behandling. Ingen rettssikkerhet noen steder ! Diagnose settes under sterk medikamentell påvirkning med en rekke bivirkninger - og bivirkningene blir da til slutt satt som diagnose ! Pillespykiatrien i Norge og mange andre land, er alt for ofte direkte overgrep basert på en konstruert diagnose for å rettferdiggjøre mishandlingen !

Gjest

#15

2016-09-08 11:27

Fordi fri energi er viktig å forske på !

Gjest

#16

2016-09-08 12:50

Karsten er ingen trussel for noen, hverken seg selv eller andre. Det han " truer" med er fred og kjærlighet til hele verden, noe denne verden trenger mye mer av !

Gjest

#17

2016-09-08 14:29

Signert! Fordi det var nok mange religiøse fanatikere som skulle vært innlagt før denne mannen! Haha, blir morsomt å se om alle som tror på og støtter fri energi blir innlagt etter hvert, himmel og hav da får helse Norge en stor jobb foran seg! 


Gjest

#18

2016-09-08 15:48

Jeg signerte oppropet fordi ingen har noe med å bremse andre på grunn av sin egen begrensede forståelse av verden.

Gjest

#19 Re:

2016-09-08 16:34

#17: -  

Nå tror jeg personlig at det ligger andre årsaker enn akkurat troen på fri energi bak innleggelsen. Det at folk tror på Fri energi betyr ikke mer enn at de har fulgt litt dårlig med i naturfagtimen og i hvert fall ikke hatt noen realfag på videregående.

Du skal ha spesielt lite innsikt i den naturvitenskaplige metode og moderne kosmologisk forståelse for å tro at sjarlataner som selger skrot på hjemmesidene sine sitter på informasjon som bryter med termodynamikkens første lov.

Termodynamikkens første lov sier at energi ikke kan oppstå eller bli destruert, kun gå fra en form til en annen. Dette er en vitenskaplig teori som først ble foreslått i 1841. Siden ingen har klart å motbevise dette på 175 år annser vi det som en naturlov. Loven er svært enkel å falsifisere om du sitter på informasjon om "fri energi", men ingen har sålangt en gang forsøkt det. De vil helst selge bandager og drit først...



Gjest

#20

2016-09-08 18:11

Jeg signerte fordi jeg er like psykotisk...

Gjest

#21 Re: Re:

2016-09-08 19:23

#19: - Re:  

 Det du skriver gjenspeiler din ignoranse og uvitenhet og mangel på åpenhet for "ny" teknologi. Plasmaenergi består av samme type energi som lyn. Du bestrider kanskje at også det eksisterer?


Gjest

#22

2016-09-08 20:06

Jeg signerte fordi, nå har de fleste leger og offentlige systemer blitt utdatert og jeg mener vi unge blir fort misforstått fordi vi er mer emosjonelle og tilknyttet til fremtiden

Gjest

#23

2016-09-08 20:30

De eneste som lever i vrangforestillinger her er psykopatene eller "psykriaterne" på Sandviken. Tvangsinnlegg dere selv hele gjengen. Dere vil ikke bli savnet. Dere blir avslørt nå, dere kan ikke lenger holde disse overgrepene skjult. Alt kommer frem i lyset nå. Det var et dumt valg av dere å arrestere Karsten. Vi er veldig mange som er som ham, og som nå vil spre for hele verden disse overgrepene dere begår mot oss. Dere lever i fornektelse, og prøver å tvinge oss andre til å leve på samme måte. DET KOMMER IKKE TIL Å SKJE! Jo lengre dere holder på ham, jo verre blir det for dere. Det brenner unnder føttene deres nå. Ha et flott liv videre! Må dere alle sammen blir fatatt friheten! Namaste.

Gjest

#24

2016-09-09 02:45

Karsten is a friend, and colleague and to the best of my knowledge is of reasonable sanity and has no tendencies to harm himself or any other human. Quite the opposite, Karsten regularly helps many people (myself included). It is unacceptable that he has been diagnosed and detained in a psychiatric hospital. Please contact me if you require further details. Thank you. Tom Salas
Nataly

#25

2016-09-09 05:31

Karsten er en herlig mann, sikkert en av de smarteste jeg har møtt! Det Sandviken sykehus holder på med er helt insane!!! Jo lengre de holder på han jo verre vil det bli for de! Sannheten ska i lyset no og jeg mener Karsten gjør en super jobb her! og Karsten har banet vei for andre ved å tørre å si ting å slå i bordet om bbla korrupthet. Tror vi får veldig mye avsløringer i nærmeste fremtid om det meste! Gleder meg til han kommer ut, han kommer også til å få erstatning for dette overgrepet!!!!!