OPPROP FOR ROVDYRENE I NORSK NATUR

Quoted post


Gjest

#20 Re:

2016-04-11 17:58

#1: -  

 Og hva tenker rovdyrvernere på? Jo, egne interesser. Bønder og jegere/grunneiere har faktisk noe av sin inntekt fra områdene der rovdyr oppholder seg, er det galt å beskytte næringen sin?

Replies


Gjest

#22 Re: Re:

2016-04-11 19:35:43

#20: - Re:  

 helt rett i at du skal beskytte dyrene dine. for det er dine. men rovdyr spiser de hvis du ikke passer de. så begynn der du. så har du gjort mye. for det er det vi mener bønder skal selv passe sine dyr. og ikke overlate tilsamfunnet og ordne opp for de. har jeg dyr passer jeg de. samme må bonden..ikke vanskeligere enn det. og la de rovdyrene som bare er sulten og går etter sitt innstikt få leve i fred...det var vel ikke vanskelig å forstå vel??

Hugin & Munin

#37 Re: Re:

2016-04-12 15:05:10

#20: - Re:  

 Nei,  men å utrydde omgivelsene for eget levebrød er greit? Er det da på tide at vi revurderer systemet her i landet. Skal bøndene ha subsidier så skal de høre på flertallet også.


Gjest

#138 Re: Re:

2016-05-21 20:51:37

#20: - Re:  

 At de som argumenterer for et mangfold i naturen som  inkluderer rovdyr, gjør dette av egne interesser er det rareste jeg har hørt. Det må du gjerne prøve å forklare meg..... Disse menneskene innehar vel heller en uselvisk respekt for naturen og har en forståelse for hele det økologiske systemet som synes å mangle hos de som mener å ha rett til å velge hvem som har livets i rett eller ei.