Bevar lokalsykehusene med akutt- og døgnfunksjon!

Quoted post


Gjest

#417

2015-11-27 14:21

Uten akuttkirurgien på lokalykehusene så kan ett eller flere liv i året gå tapt på grunn av for lang reisetid!!! Vi har INGEN liv å ofre for at staten skal spare penger! Jeg har ingen å miste, du har ingen å miste. 

Kutt heller ned på en milliard av kongefamilien inntekt, hvem trenger så mye penger?

Kutt ned på unødvendig bruk på planlegging av prosjekter som aldri blir satt ut i live - om noe skal planlegges, så utfør det! (nå snakker jeg om bygging av kulturhus og lignende, ikke domme prosjekt som å legge ned akuttkirurgien!)

Prioriter! Jeg gir blanke i om dere bygger ett operahus til eller en kopi av frihetsgudinnen, men husk at ingen bryr seg så mye om slikt sammenlignet med helenorge sine tilbud. Vi lever i ett av verdens rikeste land, og til tross det så må vi miste en av de viktigste ressursene dette landet har å by på.

För dere sender skattepengene våres ut av landet for å redde liv(det er viktig det også) så redd livene til de som jobber for å få sendt 25-30% av inntektene sine tilbake til dere i staten slik at pengene skal gå til alles sikkerhet i hverdagen.

Vi har ingen å miste. Tenk om det var barnet ditt som kom ut for en livstruende ulykke midt under en storm der helikopter ikke kunne fraktet han/henne til sykehuset og det var 3timers ambulanse tur til nermeste sykehus. Det kunne kostet barnet ditt livet.

Replies


Gjest

#425 Re:

2015-12-12 13:17:04

#417: -  

 Joda vi bor i et av verdens rikeste land, men hva hjelper det når det er viktigere

å sende pengene ut av landet. Høye driter vel i om vi i distriktene når fram til sykehus i tide.

Daua vi er det jo bare en fordel, for da sparer jo staten noen kroner som de kan sende utenlands.