NEI til halalslakt i Norge, samt import av halal- og kosherkjøtt!

Quoted post


Gjest

#14

2013-03-02 19:40

I stedet for å framstå som uvitende fjols av noen islamofober, så kunne dere kanskje protestere mot rituell slakting av dyr og ikke bare halalslakt?

Halalslakting i Norge foregår med bedøving av dyrene. Jødene vil derimot ikke bedøve dyrene først, så de importerer heller kjøtt fra utlandet. Ellers foregår slaktingen på omtrent samme måte. Er det kanskje noen ord bablet på arabisk som gjør halal så ille?

Replies


Gjest

#16 Re:

2013-03-16 16:08:11

#14: -

Les beskrivelsen. Det er halal-slakterier i Norge. Ikke kosher (jødisk), eller andre.  men vi er imot halal-import OG kosher import!

Oblix

#19 Re: Fjols ???

2013-03-21 12:13:01

#14: - Om det er Muslimer eller jøder spiller jo liten rolle. Motbydelig er det uansett, og jeg vill iallefall vite hva jeg spiser, så får jeg bare være et fjols

 


Gjest

#21 Re:

2013-06-13 09:26:48

 

Kanskje jeg tar feil, men jeg vet at halal ble importert hit, før. Før denne slaktingen ble lovlig i Norge.

 

Det som er skremmende er at før eller senere vil noen grupperinger stille opp og kreve at dyret skal blø ihjel uten bedøvelse. Det mener jeg man strengt talt ikke skal godta, da det er dyreplageri, men da mener jeg også at dyr skal behandles så skånsomt som mulig både før og når de slaktes. Det må være et krav at dyret dør momentant.

Kari katur

#32 Re:

2017-04-28 13:20:18

#14: -  

 Er det nødvendig og kalle folk for  fjols, bare de er i mot halalslakting?

Er andre idioter fordi de ikke er enig med deg?