la Tobias Andre få komme hjem


Gjest

/ #75 Re: Re:

2013-08-10 17:33

#39: - Re:

Det er synd, men det er sånn det er.. Foreldre blir bedømt for fortid, men akkurat det holder ikke i retten om foreldrene ikke har gjort noe galt i nåtid. Derfor er det at steder som sudmannske blir et hjelpemiddel for barnevernet til å fjerne barn ifra foreldrene. Det er hjerteløst, og selv om barnevernet kansje gjør mange "gode" ting for barn, så kan det også virke som om de setter foreldre under så stort press og så mange personangrep at enkelte velger å ruse seg pga det, og på den måten påvirker til destruksjon av familier på den måten også. Alt jeg har hørt og opplevd av barnevernet tilsier at det er få som tar hensyn til barna. De vet godt at de driver med utspekulert løyn og ondskap som får store konsekvenser for familiene. Jeg bare lurer på, hvorfor, når så mange vet dette, hvorfor fortsetter det å skje? Det må settes en stopper for. Og at barnevernet skal true foreldre med mindre samvær, eller hva faen, hvis de "motarbeider" de i retten? Det er den mest hinsidige ondskap jeg har hørt i mitt liv.