Vi vil ha skatehall i Ålesund!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Vi vil ha skatehall i Ålesund!-oppropet.


Gjest

#1

2014-05-10 14:01

Skatehall har i ventet lenga på , å no er det på tide !!

Gjest

#2

2014-05-10 14:29

Vil ha skatehall i Ålesund.

Gjest

#3

2014-05-10 18:30

Absolutt høyst på tide men en skatehall i Ålesund, Moa skatepark som vi allerede er
Kjempefornøyd med brukes aktivt alle fineværsdager. Men når vi bor i en by med mye nedbør og lite fineværsdager har ungdommen ingen steder og skate innendørs. Og flere skater aktivt, så innehall er et perfekt sted for og opprettholde sporten når vinteren og uværet setter inn. Så en innhall hadde vært midt i blinken!

Gjest

#4

2014-05-10 22:09

Skating er en voksende sport. Det har aldri vært så mange skatera i Ålesund før som idag. Alle vet at Ålesund er en av de våteste byene i Norge og skating er noe som utføres på tørt underlag. De fleste storbyene i Norge har skatehall, nå er det på tide Ålesund slenger seg på.

Gjest

#5 skatehall må vi ha

2014-05-11 00:15

jeg er en skater som skater aktivt hver eneste fineværsdag og når det regner så mye kunne vi trengt en skatehall. Som vi kunne brukt på vinteren og når regnet kommer. Da slipper vi og prøve og finne plasser under tak for det er ikke så lett for enten blir vi kastet ut eller så går det ikke ann og skate der. Det er ikke gøyt og ikke kunne skate for det er sann når jeg virkelig har lyst og skate så¨regner det konstant og det slutter ikke. så skatehall hadde vært et supert sted for oss som hater regn pga vi er skatere og vi vil skate uansett vær.

Gjest

#6

2014-05-11 12:15

Jeg håper at vi saktere kan få en skatehall i Ålesund, fordi da slipper vi å dra inn til moa. Det blir mye lettere for oss så bor i Ålesund å skate da :)

Gjest

#7

2016-03-23 12:50

Bygg denne hallen selv, dette er ikke noen kommunal oppgave.


Gjest

#8

2016-08-08 13:53

Vil ha innendørs skatepark/bmx