Stopp utbetalinger til ALLE barnebortførere NÅ!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Stopp utbetalinger til ALLE barnebortførere NÅ!-oppropet.


Gjest

#1

2014-04-13 13:39

Sannelig på TIDE !!!

Gjest

#2

2014-04-14 08:57

På tide med en revidert versjon av Norges verdisyn. På sin plass anledning grunnlovsjubileet 2014. Ideologier som motstrider grunnleggende menneskerettigheter har ingenting i Norge å gøre. Grow a spine people!

Gjest

#3

2014-04-14 12:47

skulle da være en selvfølge......

Gjest

#4

2014-04-17 19:04

At mødre og fedre som bortfører barn, skal motta bidrag er helt forkastelig !! Hadde de ikke mottatt penger, hadde ungene vært tilbake !!!


Gjest

#5

2014-04-24 14:39

Noen må virkelig ta tak i det økonomiske aspektet. Nå har jeg selv stevnet mor til retten for 3 gang for ulovlig å holde jenta mi borte fra samvær. I tillegg har jeg gått kraftig ned i inntekt, har nå ca 60 % av det jeg hadde før, og må jeg betale ca 50 % mer (!) i barnebidrag. Konklusjon fra NAV: Det er helt irrelevant hvorfor jeg ikke har dattera mi, har du henne ikke så har du ikke utgifter på ho. Jeg skjønner veldig godt at dattera mi skal ha penger, og alltid betalt dette med gleder. Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal bli dobbeltstraffa på denne måten?? Så oppropet her burde også omfavne saker der den ene foreldrer holder barne borte fra samvær uten vedtak.

Gjest

#6

2014-05-18 18:24

det her er en av hjertesakene mine å få bort utbetalingene til foreldsre som kidnapper ungene sine å tar de tilsitt eget land

Gjest

#7

2014-05-19 00:44

Endring bør skje i Norge også! Foreldre bør være likestillt.
Fedre blir nedgradert som forelder i de fleste tilfellene
Mødre holder konflikt levende og får dermed støtte til fortsatt
skjevdeling av barna. Dette rammer tusenvis av barn og voksne i Norge daglig@

Gjest

#8

2014-05-25 18:06

Det burde vært unødvendig med en underskriftskampanje for å hindre at kidnappere skal sponses av staten. Dette skulle aldri skje i et demokratisk land som vårt