Unntak fra karantenehotell, for norske borgere med ektefeller/samboere bosatt i UK

Unntak fra karantenehotell, for norske borgere med ektefeller/samboere bosatt i UK / Kunngjøringer / La norske borgere fra Storbritannia få unntak fra karantenehotell nå! / Kommentarer


Gjest

#1

2021-05-13 18:09

Er det en ny underskrift-kampanje på gang som sidestiller alle nordmenn bosatt i UK med studenter ol som er folkeregistrert i Norge? Er innmari mange som har tilgang på såkalt "egnet bopel" (feks hytte) de kan ha hjemmekarantene i, som er registrert som 'utvandret' i Folkeregisteret av skattemessige grunner....

Gjest

#2

2021-05-14 10:51

Takk for at du har igangsatt denne signatur kampanjen. Jeg kan ikke forstå at vi som er full vaksinerte ikke skal kunne reise til Norge og være i karantene hjemme hos familie. Jeg har ingen problemer med å være i karantene i Norge så lenge jeg kan gjøre dette hjemme hos mor< Jeg er enebarn og min more er 90 år så jeg syntes det er veldig vanskelig å ikke ha muligheten for å kunne besøke henne. Jeg håper regjeringen i Norge vil vurdere dette på nytt igjen - spesielt med tanke på hvor mye lenger UK er kommet nå det gjelder vaksine og lave smittetall.



Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...