Fjern cannabis fra narkotikalisten legaliser nå!

Fjern cannabis fra narkotikalisten legaliser nå! / Kunngjøringer / RUSREFORMEN 2021 - CANNABIS / Kommentarer


Gjest

#1

2021-04-27 23:46

Er ikke saken enten må du i fengsel eller så må du tvangsbehandles?? Er vel ikke noe snakk om at det faktisk skal bli lovlig? Og vil vi faktisk at staten skal få monopol?

Gjest

#2

2021-04-28 05:10

Støtter detta 100 prosent Finns ikke noen flere Medisiner som virker mot så mye smerter og mange diagnoser .

Gjest

#3

2021-04-28 07:57

Jeg er helt enig i at cannabis bør sidestilles med alkohol og at Norge bør starte å kontrollere, dyrke og selge i tillegg til alkohol. Cannabis bør brukes medisinsk også og fastleger må følge med, støtte og hjelpe sine pasienter. Derimot støtter jeg ikke at amfetamin, LSD, Heroin og andre sterkere narkotiske stoffet skal florere i lommene på ungdom og andre utsatte. Går man rundt med tanker om å putte slike syntetiske stoffer i sin kropp trenger man hjelp, støtte og samtaler. Derfor er det mye med dette nye forslaget jeg ikke er enig i. Hele poenget må være å gjøre cannabisen enda mindre farlig ved kontroll og avkriminalisere dette stoffet totalt slik at folk forstår grensen mellom å være bruker av cannabis og de andre narkotiske stoffene. Det kriminelle markedet må bort!

Gjest

#4

2021-05-01 15:18

Ja til å fjerne cannabis fra narkotikalisten

Anonymous

#5

2021-05-02 17:18

NÅ HASTER DET - SIGNER OG DEL

Gjest

#6 Re:

2021-05-03 08:56

#4: -  

 Mye bedre løsning




Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...