Videregående Steinerskole til Hurum!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Videregående Steinerskole til Hurum!-oppropet.

Gjest

2015-12-07 16:32

Fordi jeg mener det er behov for et godt alternativ til den vanlige offentlige skolen. Et godt og levende sted hvor enkelt eleven "blir sett"

Gjest

2015-12-07 16:37

Det trengs alternative tilbud for ungdom som gir dem kunnskap om grunnleggende verdier med meningsfylt innhold som er bærekraftig.Det kan dere gi dem!

Gjest

2015-12-07 16:50

Har en sønn som gikk på Røyken Steinerskole. Pedagogikken er fantastisk og det er behov et alternativ til vanlig offentlig skole og med internat for de som bor langt unna. 

Gjest

2015-12-07 18:10

fordi min sønn ønsker å gå på her.

Gjest

2015-12-07 18:59

Gikk på Steinerskolen selv og vil har den muligheten til mitt eget barn på Hurum.

Gjest

2015-12-07 19:30

jeg signerte fordi skolen er veldig viktig for meg, jeg hadde veldig mange venner der og vi var alle en liten familie.
alle tok vare på hverandre og jeg savner det veldig mye, jeg klarer nesten ikke å gå på en offentlig skole og jeg er veldig glad i alle som er der på denne skolen. den betyr MYE for meg!

Gjest

#7 den dyrebare skolen

2015-12-07 19:31

plis få opp skolen den betyr mye for alle de som gikk der. det er mnge som ikke får se hærandre igjen fordi de bor så langt unna hværandre

Gjest

2015-12-07 20:22

Det er kjempeviktig for vår familie at skolen kommer igang igjen. Datteren min er flink og talentfull, men har en sykdom som gjør at hun trenger å bo på skolen for å kunne ta videregående. RVGS var den ENESTE videregående internatskolen med musikk/teaterlinje som ikke er drevet av en liten kristen/dømmende retning. Friheten til å tro og være den du vil var også en viktig grunn til at hun ønsket å gå på nettopp denne skolen, og hun hadde tre fantastiske måneder der før skolen plutselig ble lagt ned. Nå står hun uten noe å gjøre, ettersom helsa hennes ikke tåler å bo hjemme og reise til og fra skole hver dag

Gjest

2015-12-07 23:02

Massa lykke til dåkkar! Dere fortjene en bedre behandling fra Udir og fylkeskommune! Vi er mange som støtte dere og vil se deres strålende skole åpne igjen snarest!

Gjest

2015-12-08 08:28

Et alternativ til den offentlige skolen er bra. Gjerne med internat. Rvgs var, og kommer til å bli en skole som settee hele mennesket i fokus, der både kunnskap og vennskap får blomstre.

Gjest

2015-12-08 22:21

Fordi Steinerskolen er i stand til å Se hver enkelt elev, og tilpasse undervisningen i mye større grad enn den offentlige skolen. Jeg har erfaring både med offentlig skole og steinerskole. Vi trenger faktisk et alternativt opplegg som er tuftet på et idealistisk og pedagogisk grunnlag som steinerskolen er. Mange ungdommer har faktisk behov for et slikt tilbud!

Gjest

2016-03-07 08:55

Fordi Steinerskolen er fantastisk og ser hvert og eneste barn/ungdom som de er.
En internatordning er viktig slik at så mange som ønsker har tilgang til å gå på skolen. (Også de som bor i kommuner utenfor)