Steinkjellerkroken Rosa

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Steinkjellerkroken Rosa-oppropet.


Gjest

#26

2014-09-19 22:23

Jeg synes fargevalget er helt skrekkelig, men alle burde ha rett til å male sitt eget hus i den fargen en selv liker.
Malin

#27 Re: Dummeste oppropet jeg noengang har sett

2014-09-19 22:27

#21: Christian Andersen - Dummeste oppropet jeg noengang har sett 

Det som er lavpannerop er kommentarer som din, og den som virkelig trenger en hobby her er vel strengt tatt den surmaga grinebiteren som bruker tid på å slenge dritt om et opprop som i essens handler om frihet. Men du synes kanskje ikke frihet er noe særlig å samle på, du. 


Gjest

#28

2014-09-20 00:23

Loven må være lik for alle. Alle skal ha råderett over eget hus og det er ikke sovjetstaten sin oppgave å regulere estetikk. Har ikke det offentlige andre oppgaver som venter?

Gjest

#29

2014-09-20 12:26

La hun få male blå sirkler også. Ikke tenk på noe som helst stiltent og behagelig! Når du er i gang mal gjerne taket grønt og. La alle få friheten til å gjøre akkurat som de vil, uten en tanke på konsekvenser. 


Gjest

#30 Re: Dummeste oppropet jeg noengang har sett

2014-09-21 12:23

#21: Christian Andersen - Dummeste oppropet jeg noengang har sett 

Det finns faktisk noen som er glad i farger og ikke bare ser værden i svart/hvitt. Fargekartet over Bergen og mange andre norske byer og tettsteder har forandret seg fra fargerikt til gråtrist. Det er virkelig verdt et opprop. 


Gjest

#31

2014-09-21 19:17

Nei til at kommunen og naboane skal bestemme korleisnyuse ditt skal sjå ut!!!!

Gjest

#32

2014-09-21 19:24

Man burde selv få velge hvilken farge man vil ha på sitt eget hus! Hvis du ikke liker fargen på et annet sitt hus så burde det bare være synd for deg! Du eier ikke huset derfor skal ikke du ha noe som helst rett til å bestemme over det!

Gjest

#33

2014-09-22 02:40

Heia deg Henni! Håper du får beholde det sukkertøyfargede huset ditt :D blir alltid så glad når eg ser noen som tør å være så fresh i fargene :D

Gjest

#34

2014-09-23 03:18

Mennesker trenger rett og slett mer farger i hverdagen!