Bevar Bilitt barnehage

8367245586_4b39bc3d18_b1.jpg

Formannskapets innstilling til handlingsplan for 2024-2027 rammer Bilitt barnehage hvis den vedtas 18. desember.

Vi er sterkt bekymret for nedleggelsen av Bilitt Barnehage og mener at det er i alles interesse å bevare denne uvurderlige plassen for vårt lokalsamfunn. Bilitt Barnehage har tjent som en trygg, kjærlig og lærerik arena for våre barn gjennom årene, og nedleggelse ville ikke bare påvirke barna, men også deres familier og vårt samfunn som helhet. Bilitt barnehage er i dag en møteplass for oss som bor utenfor kjernen av Drøbak, faktisk den eneste barnehagen i kommunen med sin beliggenhet. Vi har valgt denne barnehagen på grunn av dens landlige omgivelser. Barna er ute store deler av dagen, og har fri tilgang til skog og mark. Det er viktig for oss at barna får fortsette sin kjente og trygge hverdag på Bilitt.

Vi oppfordrer kommunestyret til å lytte til våre bekymringer og å bevare Bilitt Barnehage.

Signer og hjelp oss med å beholde vår kjære barnehage på Bilitt, som både barn og foreldre er så glad

FAU ved Bilitt barnehage    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg FAU ved Bilitt barnehage fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.

Vi viser ikke telefonnummeret ditt offentlig på nettet.