Benytt fritt sykehusvalg nordmøringer

Nok er nok!

Styret i Helse Møre og Romsdal har fattet «vedtak» om å samle fødeavdelingene i Molde og Kristiansund i Molde allerede fra 19. august i år bl. a. på tross av Stortingsvedtak om at antall (nå redusert til 45) fødeavdelinger ikke ytterligere skal reduseres. I tillegg brudd på forutsetningene om ikke å flytte funksjoner før eventuelt fellessykehuset for Nordmøre og Romsdal er ferdigstilt.

Som et ledd i mange tiltak nordmørskommune nå vil komme med, oppfordres alle nordmøringer til å benytte Fritt sykehusvalg. Vi kan ikke finne hos i at spesialisthelsetjenestene vi har krav på fortsatt fraranes vår del av fylket!

Roy Aass Aakre

Nordmøring

Ved å signere gir jeg Roy Aass Aakre fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )