Anmeldelse av Erna Solberg og hennes regjering for svik og landsforræderi.

Anmeldelse av Erna Solberg og hennes regjering.

Erna Solberg og hennes regjering må bli anmeldt for svik mot egne norsk befolkning. I etterkrigstid, er hun den mest ødeleggende Stasminiter Norge har hatt.

Det er nok å nevne total ødeleggelse av norsk økonomi ved å selge Norge bit for bit til utenlandske interresser. Likeledes, undertrykke etniske nordmenn til fordel for flyktninger od deres familiemedlemmer. Listen er lang, men noen står frem som noen klare lys på denne understrykkelsen fra regjeringen og et samler Storting.

• Flyktninger får full opptjening av pensjon od særtillegg, fra 1. dag. En nordmann må arbeide i 40 år, for å oppnå de samme rettighetene.
  • Regjeringen gjør for lite for å presse flykninger ut i et aktivt arbeid og bidra til en aktiv intergrering slik at de kan bedra til vekst i verferdssamfunnet, istdenfor å bare motta støtte fra NAV.
  • Regjeringen arbeider aktivt for å tilpasse Norge mer og mer til EU, selvom det norske folk, har sagt "Nei" 2 ganger om at Norge IKKE skal innlemmes i EU, i 1972 og 1994.
  • Regjeringen bruke innbetalte skattepenger, som skulle ha gått tilbake til det norske samfunn, på en måte som ikke kommer den vanlige nordmannen tilgode, men heller for egen interresse for en internasjonal topp-stilling. Det siste er et sete i FNs Sikkerhetsråd, til den nette sum av ca. 30 millioner. Det sist er, at utenriksministeren er en personlig venn av den personen som skulle være Norges FM-representant i Sikkerhetsrådet. Hvis Norge får en plass i FNs sikkerhetsråd vil FN-ambassadør Mona Juul være landets fremste representant. Nå har en venninne av både Søreide og Juul søkt på jobben som Juuls stedfortreder i sikkerhetsrådet. Kilde: www.dn.no/politikk/fns-sikkerhetsrad/mona-juul/trine-heimerback/venninner-kan-bli-norges-representanter-i-sikkerhetsradet/2-1-824054?fbclid=IwAR2z79TmoiCBpmbXkFBRuEyR2za7Im6mV526noYLxCUF3dIxIN32TWEz4BQ

Dettre viser helt klart, hvilken tankegang som rører seg inne regjerings kretser, med skattebetalernes penger. Dette er abdurd, og helt utenfor grunnlaget for deres ansvar og beskyttelse av det norske folk, som de er valgt for.

Jeg har brukt noen av de mest graverende eksemplene og de finnes sikkert dusinvis fler.

Derfor bør Erna Solberg med sine regjeringsmedlemmer anmeldes for et svik og et landsforræderi, mot den etniske nordmann.

Ved å signere gir jeg John O. Wold fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.