Nei til reduksjon av bestandsmål og ulvesone

68564D27-2659-4940-9AAA-F1E95831395D.jpegEtter vinterens ulvejakt er vi nede i et titalls norske ulver. Jakta utenfor sonen holder på fremdeles, til 01.06. Ulven er kritisk truet i Norge og vil bli helt utryddet dersom dette fortsetter. Nå vil regjeringen redusere dagens allerede svært lave bestandsmål på 4-6 ynglinger. Rovviltnemndene vil redusere ulvesonen, som i dag utgjør under 5% av Norges areal, inkludert Oslo. Begge deler er myndighetenes tiltak for å utrydde ulv i Norge.
Her er vår rovdyrkur:

stopp all form for jakt på rovdyr - rovdyr må totalfredes (slik de egentlig ble i 1973)

fjern maksmål og innfør et minstemål for ulv, bjørn, jerv, gaupe og ørn

fjern ulvesonen - hele Norge må være prioritert for ulv. Et skritt på veien er å utvide den kraftig og i hvert fall ikke innskrenke den

fjern rovviltnemndene. De er bukken til havresekken

opprett miljøklagenemnd / naturdomstol

Innfør strenge straffer for krypskyting og tjuvjakt

påskjønn bønder som legger om fra beitedyr på utmark til rovdyrvennlig drift

Aktivt rovdyrvern - Ida Skjerden    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Aktivt rovdyrvern - Ida Skjerden fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )