Nei til oppdrettsanlegg utanfor Myrekaia-Alvestadbukta-Brattvåg

Sunnmøre_Torsk.JPG
Sunnmøre Torsk AS søkjer om løyve til å etablere eit oppdrettsanlegg til torsk utanfor Myrekaia-Alvestadbukta-Brattvåg i Ålesund kommune.

Anlegget er planlagt plassert slik at det kjem i direkte konflikt med gyteplassar. Området er mykje brukt til kommersielt fiske i tillegg til hobbyfiske. Pga straumningar i fjorden vil det også kunne påvirke fiske i andre delar av Harøyfjorden.

Søkjar skriv i klartekst at etableringar av oppdrettslokalitetar i sjø har konsekvensar i form av utslepp. Då er det spesielt nemnt organisk materiale, næringssaltar og kjemikaliar. Dette vil øydeleggje for viktige gyteplassar for lysing (kølkjeft), lyr samt kysttorsk som er raudelista i kategorien sterkt trua (EN).

Strandsona vil også bli sterkt påverka av eit slikt anlegg. Det er midt i vårt rekreasjonsområde for bading og hyggje langs strandlinja.

STØTT SAKA VED Å SIGNERE DETTE OPPROPET!

***************
NB!
Vi oppfordrer også at du sender inn dine eigne merknadar til høyringa. Denne ligg ute på Ålesund kommune sine sider:

HØYRINGSFRIST ER 28. OKTOBER 2021!

Ved å signere gir jeg Marit Sandbukt Grytten fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.