Nei til nedbygging av Reppeflata!

Nei til drabantby på Reppe – våre grønne lunger er truet med nedbygging!

Nå er det ny planoppstart for detaljregulering og utbygging av nærmere 300 boenheter på Reppeflata. Begge områdene er på dyrket mark – der det ene, Felt Sør, er dyrket mark i dag og det andre, Felt Nord, er opprinnelig dyrket mark frem til 90-tallet. Felt Nord er i dag løvskog og kratt, naturtype D, viktig lokal habitat for en rekke fuglearter.

Vi beboere på Reppe tar sterk avstand mot en ny utbygging uavhengig av eventuelle løfter fra utbyggere. Fra kommunen kunne vi ønske oss gang- og sykkelforbindelse Reppe-Vikåsen samt gang- og sykkelvei langs øvre del av dagens Reppeveg, men det absolutt viktigste er:  Vi vil beholde våre grønne og biologiske verdier med det landlige bomiljøet på Reppe slik det er i dag!

Innspill til planoppstart detaljregulering på Reppe – Reguleringsområde Gnr25 – Bnr 6, 8, 137 og 141:  Si nei til utbygging av områdene på Reppe, jfr. kart Felt Nord og Felt Sør!

NB! Forsett og signer folkens! Dette blir supert.

Neste innlevering av signaturer og kommentarer er Trondheim kommune 14 september! Dess flere signaturer dess bedre :-)

Opprop_utbygging.JPG

Ved å signere gir jeg Berørte beboere fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.