Heia Ordfører Knut Harald Frøland !

Heia Ordfører Knut Harald Frøland heter en gruppe på facebook for at støtte den uredde og rettferdige Ordføreren i Samnanger kommune.

Dersom du ønsker rettferdighet og likhet for loven for barn og familier i Norge, er din stemme viktig i denne kampanjen. Ved å signere støtter du Samnanger Kommune med Knut Harald Frøland i spissen i deres arbeid for sine innbyggere.

11/6-2020 klarte han få igjenom et historisk beslutt i kommune-styret. Kommunalt ansatte som gjør grove feil kan nå behøve ta ansvar !

Det som skjedde på torsdag var fantastisk! Heia KNUT!
Nå ruller ballen videre og vi fortsetter å stå bak verdens beste ordfører. Han kaller inn til ekstraordinært kommunestyremøte på torsdag for å diskutere hvordan et nytt system for omsorg og hjelp og vern av barn og familier kan utformes nå som avtalen med Bergen ser ut til å gå mot slutten for begge parter.
Vi står bak ordfører Knut. Vi ønsker at barn skal ha det bra og ikke utsettes for skade og overgrep verken fra foreldre eller foresatte eller en offentlig etat.
Vi håper alle deler dette målet. Vi minner om at vi ønsker å være et positivt bidrag til ordfører Knut sitt arbeid for barna, ikke enda en barnevernskritikk-gruppe. De kritiske gruppene lever i beste velgående og vi anbefaler at de skarpeste kommentarene legges dit.

Husk: Dette er ikke en gruppe MOT barnevern, vi er FOR Knut Harald Frøland!

Ved å signere gir jeg Mika Leppanen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.