Gruppa for oss som ønsker at Gert Halleby skal få fortsette som fastlege i Sør-Aurdal

Vi vil støtte Gert Halleby som ønsker å fortsette som fastlege i Sør-Aurdal.Det tilbudet Gert har gitt oss kommer vi aldri til å få igjen.Man får time fort og han jobber  lange kvelder så vi slipper å ta fri fra jobb.Han tar seg god tid og du kan snakke om alt du har på hjertet.Han har ofret mye for å gi oss dette tilbudet.Med fastlegemangelen som er rundt omkring så er det siste vi trenger å miste en av våre fastleger.Befolkninstallet i Sør-Aurdal går ned og vi tror ikke det hjelper om det også blir en fastlege mindre.Det hjelper ikke på om folk vurderer å flytte hit.Har snakket med mange som har gått til Gert i årevis og er veldig fortvila over at han må slutte.Vi håper mange vil støtte oss og underskrive.Vi trenger de fastlegene vi har.

Anita Stavedal Hamar & Hanne Grimsrud    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Anita Stavedal Hamar & Hanne Grimsrud fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.