la Tobias Andre få komme hjem

Quoted post


Gjest

#40

2013-02-08 20:12

Problemet mitt er at folk blindt stoler på at folk er gode foreldre uten å ha sett personene en gang! Det kan godt hende at de er verdens beste foreldre, for all del. Men det kan godt hende at de ikke er det. Jeg vet ikke. Vet dere? VET? Tar dere sjansen på at barnevernet har handlet feil? OM de tar feil, så håper jeg at disse foreldrene kjemper med nebb og klør. Og støttes av venner og familie som kjenner dem, og VET at de er omsorgsfulle og gode foreldre. Hvorfor fremmende skal blande seg, fatter jeg ikke. Hvorfor skulle barnevernet bry seg med hva vilt fremmende sier om noen som de aldri har møtt?

Replies


Gjest

#41 Re:

2013-02-08 23:26:42

#40: -

Heisann du. Mammaen her. Ja jeg er enig. Hvorfor i alle dager skulle folk tro på oss? Barnevernet har jo tatt barnet vårt i fra oss. MEN det du ikke tenker på her, er at vi er 100% åpen om dette. Vi holder ingenting skjult. Tror du virkelig at de lagde dette oppropet bare fordi jeg kom med en sørgelig historie? Nope, de fikk lese vedtaket. JA, akkurat. Alle som ønsket det inne på gruppen, fikk faktisk lese vedtaket. Hvorfor? Fordi vi har ikke noe å skjule. De har tatt han på et grunnlag som er helt forvrengt, og du kan banne på at vi kommer til å kjempe med nebb og klør. Om ikke vi kan ha barn, så var det heller ingen andre som skulle hatt det.

 

Og ja, det har VÆRT rus inni bildet, men den er vekk. Livet med rus tilhører fortiden. Merk deg det, FORTIDEN. I vedtaket står det ingenting om rus. Det er ikke derfor vår sønn ble tatt i det hele tatt. Hadde det vært det, så hadde jeg vært såpass ydmyk at jeg hadde holdt kjeft om det, hadde ikke gått rundt å snakket høyt om det da. Da hadde jeg skammet meg. Samme om det hadde vært alkohol inni bildet, eller vold. Men det er ingen av delene. Grunnen til at de har tatt han sjokker ALLE som leser vedtaket. Og dette her er frivillig. Enten skriver du under, ellers så trekker du deg vekk å slutter å spy rundt deg med negative komentarer!!!

P.S: Skjønner folk er skeptiske. Men det går an å være okay mot oss. Du skjønner, vi har mistet det kjæreste vi har. Og ja vi har fått mange kritiske spørsmål, og folk som ikke trodde på vår historie. De mente at det MÅTTE være noe mer enn det vi fortalte. De fikk vedtaket, og fikk sjokk alle som en. De reagerte med sjokk, gråt og forbannelse. Alt jeg ber om er at dere viser respekt til oss, og tar hensyn.

Mvh MAMMAEN til dette barnet!