Sylvi Listhaug må avsettes

Quoted post


Gjest

#79

2016-02-09 13:37

Jeg signerte på dette oppropet fordi jeg er oppriktig bekymret for det menneskesynet Listhaug utviser.
Jeg er bekymret for det menneskesynet som fremkommer hos tilhengerne hennes, som arrangerer demonstrasjoner der mange er selverklærte nazister. Jeg er bekymret over at det sitter et regjeringsparti i Norge som nynazister jubler over å ha.
Her snakker vi ikke lenger om høyresiden i norsk politikk, vi snakker om ytterliggående radikaliserte ekstremister. Det er menneskene hun i størst grad appelerer til. Politikken hennes er så ekstrem at hun vil avfeie internasjonale avtaler og forpliktelser, der menneskerettighetsorganisasjoner og FN blir stående og måpe over norsk politikk.
Politikk handler ikke bare om fine farger på partilogoene, det handler om menneskers liv, befolkningens trygghet og samhold, lovverk og å ivareta alle og svake og sårbare grupper især.
Listhaug skaper med sin retorikk og sine lovforslag en polarisering i et ellers egalitært, utilitaristisk og samlet folk.

Replies


Gjest

#93 Re:

2016-02-09 14:17:57

#79: -  

 

Bedre at alle de venstrevridde støtter Per Fugelli og hans forslag om at vi må akseptere pedofili i Norge da.
Foreslår at alle de venstrevridde uten gangsyn stiller døtrene deres til disposisjon for disse snarest mulig for resten av befolkningen altså over 96 % vil ikke ha noe med dem eller dere å gjøre.