Nei til smart strøm

Quoted post


Anonymous

#2 Re:

2013-02-25 02:15

#1: -

Ja, heller det

Replies

brit

#34 Re: Re:

2016-03-02 18:17:24

det må en seriøs debatt om denne saken folk flest vet ikke hva smartstrøm er og at dataene som innhentes kan lagres  

 folk flest vet heller ikke at datisynet ikke anefaler dette og i alle fall anbefaler de valgfrhet jeg undersøkte m min nettlevrandør å de jeg snakket med "visste ikke om datatilsynets rappport" og ba meg gå inn på nettsiene deres  for der ville jeg finne all informsjon om det nye produktet alt jeg fant der var subjektiv informason om hvor fint å flott dette produktet er i9ngen rapport fra datatilsynet der nei, jeg stiller meg store spørsmål om hvorfor dette må gå så hemmeligt å fort og det eneste min nettlevrandør kan svare meg på alle mine spørsmål er at de er pålagt av staten og at jeg må gå inn å lese på nettsidene sine igjen det otsatte av det datatilsynet anbefaler , de anbefaler god informasjon til nettkunden å frivillig instalasjon jeg anbefaler alle som leser mitt innlegg å lese datatilsynet sin raport å slille seg de samme spørsmålene som jeg har gjort å komme til at dette lukte mer enn svidd,brit