la Tobias Andre få komme hjem

Camilla

/ #63 Re:

2013-02-11 23:02

#57: -

Det var jeg som skrev det blogginnlegget. Jeg kjenner ikke Tine veldig godt som VENN, men jeg vet godt hvordan hun er som person. Hun er omtenksom og god, og har gjort UFATTELIG masse dumt. Men er det en ting jeg vet er det at hun ALDRI ville vært stygg med barnet sitt. Det er heller ABSOLUTT ikke naturlig for meg å gi min støtte til Tine-Mari, da jeg er en av dem som har hakket mest på henne i hele min facebook/bloggkarriere. Kritiserte nesten ALT hun gjorde, både til henne og noen ganger til andre. Så at jeg gir Tine min støtte er absolutt ikke fordi vi er familie, men fordi jeg ser at barnevernet har gjort noe galt. Om Tine hadde vært stygg med sitt barn hadde jeg vært blant de første som gikk til barnevernet. Det er forsåvidt også HELT ok at du klarte å snu døgnet. Jeg klarer å stå på hodet, så da forventer jeg at det klarer du også siden du også er kvinne. Ser du hvordan logikken er helt på trynet?

Ang. det økonomiske klarte de seg helt fint, samt at Tine vurderte å begynne å studere igjen for å få bedre råd, og Tor leita etter jobb. Tror du alle som er foreldre jobber, og at alle som er gode foreldre har god råd? For det er feil. Jeg er oppvokst i en familie med dårlig råd, og jeg har absolutt ikke lidd noen nød. Jeg elsker foreldrene mine, og de har oppdratt meg godt til seksere i de fleste fag og engasjert og politisk aktiv.

Hva skulle han heller gjort? Tatt barnet med seg ut eller røyket inne? Hvem sa noe om alene? Og nøyaktig hvordan er det skadelig for barnet å ligge et par minutter alene? Han lå ham ikke fra seg på bordet, liksom.