Fjern cannabis fra narkotikalisten legaliser nå!


Gjest

/ #2

2021-05-20 06:22

Jeg er så enig i at cannabis bør godkjennes som et alternativt rusmiddel på lik linje med alkohol, men da må stoffet vekk fra det illegale markedet og kontrolleres før bruk. Cannabis bør også kunne bruker mere medisinsk! Et weed monopol med aldersgrenser der det også vises til andre bruksmåter enn å røyke dette (lungesykdommer)? Medisinsk produksjon bør kunne skje i Norge! Mitt hovedpoeng er å få satt et stort skille mellom cannabis (naturlig plante) og alle menneskeskapte, syntetiske stoffer som piller eller annet. ALLE som besitter, Cocain, LSD, Heroin, amfetamin og annet bør få oppfølging og helsehjelp. Hvis staten mener å gi psykisk helsehjelp til alle de som er brukere av cannabis må de følge opp all ungdom og halvparten av resten av Samfunnet. Helt enig i at all stigmatisering må bort, ikke minst all straff på grunn av rus. Min frykt går på alt som er illegalt og ute av kontroll, og at ungdom lett kan bli fristet til å prøve andre ting enn cannabis, nettopp fordi andre narkotiske stoffer er stilt i samme bås. Den nye narkotikaloven som ble stemt ned (heldigvis) virker lite gjennomtenkt!



Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...