Fjern cannabis fra narkotikalisten legaliser nå!


Gjest

/ #4

2021-04-28 22:34

Jeg har ei dødelig medfødt sjelden kronisk dignose muskeldystrofi, der eneste smertelindrende medesin jeg kan bruke, som ikke påvirker respirasjon eller nyrer og lever og mage og tarm og dårlig matlyst, og som hjelper godt, er cannabis. Men får det ikke dekket av staten, får de prioriterer ikke fulgt befolkingen sin, som betaler skatt i samfunnet. de velger å prioriterer Å eks gi nød hjelp til hjelp Kina og andre korrupte i andre land der mesteparten av pengene ofte går til korrupte presidenter. Å gir syk mye til uredelige Ledelsen i røde kors, med det mener jeg et av eks er at folk som gir fra seg penge støtte,å trur alle penge går til u hjelp, blir ca 85 igjen i røde kors, å går ikke til nød hjelpen.i røde kors,de har ca sist jeg skjekket 3 milliarder på bok, som de ikke vil bruke på nød hjelp. Sikkerhets nettet i Norge er revnet totalt/ helse og omsorg og psykratien. Disse udugelige politikerene som er født med gull skje i rattata, og ikke har utdannelse jobbet normalt i sitt liv. Skal sitte på sin høye hest makthest. Får jobben sin selv klarer de ikke, det er bevist med alle de konsulenter og rådgivere som hjelper til med det meste,men de trur at de vet beste det er de flinke til. Men å la befolkningen får være med å avgjøre/ bestemme, noe som betyr demokrati det er kun er ord de bruker. Får at det skal høres bra ut. Politikere er noen upålitelige skurker. Som stadig hever seg over loven. De skal jobbe får befolkingen, å gjør de ikke en god nok jobb, eller noe ulovlig burde de få sparken, og straffes på lik linje slik som resten av befolkingen.




Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...