Nei til plombering!


Gjest

/ #8

2014-01-21 19:17

det er trafikkfarlig å kjøre i 45 det skaper problemer og aggresjon sån som den ene dagen her jeg lå føre en trailer i 45kmt å han ble voldsomt sur så han drog forbi meg du føler deg ikke serlig høy i hatten når du blir dratt forbi av en trailer når du sitter på en moped pluss jeg tenker også på vis du ligger føre en trailer å ligger i blind sonen foran traileren å du ikke kan kjøre fortere en 45 så kan traileren kjøre rett over deg for han ikke så deg å du ikke kunne kjøre noe mer en 45 det er farlig jeg har opplevd det selv jeg hadde flaks han så meg å min er som poletiet å veg vesnet kaller trimmet min er uplombert på alle mulige måter ikke bytta sylinder så det er 49,92cc og det har jeg ikke gjort får jeg har behov får å kjøre fortere en 45 men rett å slett får livet mitt kan være avhengig av det en dag å den bota på 4500kr skal jeg med glede betale jeg vet hvor ofte sånne sitvasjoner oppstår jeg vill heller betale 4500kr en mitt liv jeg mener de burde ha fler kjøre timer på kjøreskolen eventuelt øke prisen litt å la mopedene gå 80kmt