DET ER NÅ DET GJELDER! Redd Kreativt gjenbrukssenter i Grenland


Gjest

#1

2014-05-22 21:10

Ikke ta fra barna i barnehage og skole muligheten til å få jobbe med et så stort mangfold av materialer som kreativt gjenbrukssenter kan tilby. Hva var poenget med å sette dette igang om det ikke skulle vare over tid og få muligheten til å virke.

Gjest

#2

2014-05-23 10:07

Dette tilbudet er vel verd å ta vare på! Det er holdningsskapende virksomhet som verden trenger! Å bruke overskuddsmateriale kreativt er sunt og bra for voksne og barn! Ta vare på gjenbrukssenteret!!!
Mona Nordaas

Gjest

#3

2014-05-23 11:46

Vi var på kreativt gjenbrukssenter og er forskrekket over at et slikt fabelaktig tilbud skal raseres derfor all støtte til senteret

Gjest

#4

2014-05-24 18:30

Kreativt Gjenbrukssenter er et verdifullt sted barn og voksne kan komme og hente verdifulle saker som kan gjenbrukes og gjenbrukes, og som er et godt bidrag i den kreative prosessen som skjer i en barnehage. I tillegg er senteret en flott front ut mot andre land som ønsker seg samme mulighet. Det er etablert gode relasjoner til næringsliv og nærmiljø, og dette er viktige bidragsytere i et miljøperspektiv. Hold fast i Gjenbrukssenteret! HSG

Gjest

#5

2014-05-26 08:32

Kreativt gjenbrukssenter er unikt i national sammenheng og et sted for fremtiden; for pedagogisk virksomhet, pedagogisk utviklingsarbeid og forskning.
Det tilfører muligheter som er veldig få steder i Norge til del.

Gjest

#6

2014-05-28 08:12

Stå på.
K

#7

2014-05-30 07:33

Dette er et unikt sted i forhold til kreativitet, miljøperspektiv og ikke minst økonomisk tankegang. Det å bruke kreativiteten til å finne nye bruksområder til gjenbrukssmateriell er både spennende, lærerikt, miljømessig klokt og økonomisk. Ikke ta dette fra oss her i Grenland. Folk fra andre kanter av landet ser til oss her i Grenland og henter inspirasjon. Jeg føler stolthet og glede!!!

Gjest

#8

2014-05-30 10:45

ReMida Trondheim ønsker lykke til i arbeidet for å beholde gjenbrukssenteret!


Gjest

#9

2014-06-01 17:48

Lær barna gjenbruk, og la barna lære oss voksne. Ikke legg ned dette enestående tilbudet!

Gjest

#10

2014-06-03 15:11

Flere har jobbet hardt for og få dette til i byen vår og det har vært godt besøkt og brukt. Må da være denne veien vi må gå når det gjelder miljø og kreativitet? Kan snakke for meg selv og må si jeg har blitt god på kreativitet som beriker meg og barna på jobb. Vil kjempe for å beholde dette vil være utrolig trist for barn og voksne hvis dette blir borte.

Gjest

#11

2014-06-03 15:59

Et viktig og flott tiltak som bør få leve videre!

Gjest

#12

2014-06-04 21:55

Som mangeårig teaterarbeider i Grenland innenfor scenografi,kostyme og rekvisittmaking, har opprettelsen av overflødighets-hornet, kreativt Gjenbrukssenter betydd utolig mye! Papprør blir til panfløyter,bølgepapp til gedigne "gips rammer",pappesker til dukkestuer,plastikk til blomster,gulvbelegg-rester til skilt osv. Tragisk om denne skattekista blir lukket for godt! Guro Dale

Gjest

#13

2014-06-05 08:02

Ufattelig bra tilbud til alle og enhver, skaper stor bevisstgjøring rundt gjenbruk og er i høyste grad holdningsskapende