Bevar Nobelprosjektet ved Åmot Ungdomsskole

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Bevar Nobelprosjektet ved Åmot Ungdomsskole-oppropet.


Gjest

#1

2013-11-12 09:51

Nobel prosjektet er en fin måte å koble av litt men samtidig super måte å lære på :) man lærer masse om forskjellige ting, du blir bedre å skrive, blir mer sosial og masse mer. Det er en opplevelse og lærdom som du vil ha med deg lenge. Fortsett med det for ungdommen sin skyld!

Gjest

#2

2013-11-12 13:21

Jeg trodde disse dagene i Oslo var en folkefest og ikke en sikkerhetsrisiko. De elevene som har vært med på dette har fått med seg mye lærdom - og selvsikkerhet.

Gjest

#3

2013-11-12 15:06

Utrolig heldige de som har fått være med på dette så lang. veldig lærerikt på mange måter.

Gjest

#4

2013-11-12 20:40

Jeg har signert og det burde du gjøre også ! Nobelprosjektet betyr så utrolig mye for oss på åus. Nobelprosjektet er det morsomste på hele skoleåret og jeg syntes veldig veldig synd på de som ikke får oppleve det. Det er virkelig noe å oppleve ! Jeg har selv vært med og jeg elsker det ! Det er en opplevelse for livet ! Det er utrolig morsomt og komme til Oslo og få gjøre noe du liker veldig godt. Det er også veldig morsomt og få se kjente personer og ikke minst å få prate med de. Alle burde signere, nobel betyr sååå utrolig mye for oss ungdommer her i Åmot. Jeg har masse masse mer posetivt å si om Nobelprosjektet ! Ikke noe negativt i det hele tatt!

Gjest

#5

2013-11-13 21:35

Nobelprosjektet var det jeg syntes var best med ÅUS når jeg gikk der. Det er et helt unikt prosjekt som kommunen burde støtte, ikke sabotere! Man får opplevelser for livet!

Gjest

#6

2013-11-18 14:28

Nobelprosjektet er veldig bra for Åmot ungdomsskole