Opprop i Norge mot behandlingen av familien Krebs & Johansen


Gjest

#26

2016-06-05 01:37

Bruk og besittigelse av rusmidler må avkriminaliseres.
Ja, helt enig, og dette er viktig. har interessert meg for dette i snart 10 år.

#27 Re:

2016-06-05 08:54

#8: -  

 


Gjest

#28

2016-06-05 09:03

Nei til politistat, ja til privatlivets fred!

Gjest

#29

2016-06-05 09:27

Pga politiets manglende gangsyn.

Gjest

#30

2016-06-05 10:05

Dette er politisk forfølgelse og forstyrrelse av politiske, demokratiske og kunnskapsbaserte prosesser gjennom bruk av frykt og sanksjoner, samt utsette barn og familer for unødvendige traumer på grunn av svevende mistanker pga deres sak.
En politimann søker etter å realisere sin personlige agenda i Narkotikapolitiforeningen gjennom å forfølge Krebs og Johansen kun fordi de viste politisk støtte til legalisering av rusmidler. Når man hverken finner noe på kroppen eller i kroppen, hva slags videre grunnlag har man for å skille barn fra sine foreldre, endevende bopelen deres og skape mye frykt og stress for noen som i utgangspunktet ikke har gjort noe galt? Og hva var grunnlaget for å gå til pågripelsen? Fordi denne individuelle politimannen ikke liker det de streber for? Jeg vil høre en bedre grunn enn at de "oppførte seg mistenksomt". Utgrei litt mer. Om politiet skal bruke det grunnlaget som grunn til pågripelse burde de jo arrestere hele marihuana-marsjen. Men det vet jo alle er forstyrrelse av folkets rett til å samle seg og tale en politisk sak. Denne saken er et prakteksemplar på det etablerte Norges desperate tilnærming til fascisme: Når de ikke har flere gode, kunnskapsbaserte argumenter igjen må de ty til maktmisbruk og traumatisering ovenfor/av dissidenter. Slik er måten gravejournalister blir behandlet i diktatorstater

Gjest

#31

2016-06-05 10:07

Politiet viser igjen svært svak dømmekraft.
De bør heller forfølge forbrytelser som har et offer, enn i blande seg med folks private anliggender.

Gjest

#32

2016-06-05 10:24

Narkotikapolitikken er vår tids heksejakt.

Gjest

#33

2016-06-05 10:51

Totalt uhørt av politiet. Slik kan vi ikke ha det i Norge. Flaut og skremmende at politiet oppfører seg som om vi lever i en politistat uten sans for moral. Politiet skal sette et eksempel for god oppførsel, her har de gjort stikk motsatt.

Gjest

#34

2016-06-05 11:34

Naturens vekster er en menneskerett☀️

Gjest

#35

2016-06-05 12:33

Dette er en viktig prinsippsak i Norge og andre deler av verden. Mn hadde håper at dette basert på forskningsresultater, som jeg delvis slev har med må å få offentliggjort, ville medføre at de "Sterke" krefter i samfunnet = les makta, ville ha godtatt at forskning viser det forskning viser. I stedet er se en voldsom oppblomstring av fryktbaserte reaksjoner. som ikke hører noe det som blir sagt, men heler reagerer med magen og med en gang søker å kneble dem som har mulighet for å uttale set. Dette er en farlig samfunnsutvikling; det minner me mer om et totalitære styre enn noe et demokrati. Jeg støtter egen forskning på feltet og jeg støtter Pål og Teri, om vi kanskje ikke er enige i absolutt alt. Marianne, KLÆBU

Gjest

#36

2016-06-05 12:51

Signerer oppropet da jeg subjektivt har observert flere at flere personer fått personlige positive forfandringer.
Depresjon, angst, nervøsitet, mindre aggresjon og mer tankebevisst m.m.
Flere bruker sopp for å holde orden i "hodet" ca. 2 til 3 ganger i året.
Psykedeliske midler viser deg et univers som er usynlig for den vanlige mann. Og det er en utrolig berikende opplevelse etter hva jeg har blitt fortalt.
Politet BØR bruke sine ressurser på VIKTIGERE OPPGAVER enn å plage noen fredelige sopp plukkere som ikke skader andre. Å straffe noen for en kriminell handling uten noe offer er totalt irrelvant og viser en enorm inkompetanse hos både politi og politikere.

Gjest

#37

2016-06-05 15:11

Narkotikapolitiet bør ikke se det som sin oppgave å slå ned på politiske dissidenter og nærmest lage seg grunner til å foreta husransakelse.

Gjest

#38

2016-06-05 22:58

Jeg får inntrykk av at en politimann har misbrukt sin stilling for å trakassere og kneble en politisk motstander. Dette bør etterforskes både av tilsynsmyndigheter og gravende journalister.

Gjest

#39

2016-06-06 00:15

Det virker som om Norsk narkotikapoliti forening er ute etter å trakassere politiske motstandere. Og at de bruker politietaten til det. For øvrig er slike husransakelser og arrestesjoner ikke en uvanlig opplevelse for rusavhengige. Disse har som kjent pasientrettigheter, men de er for politiet regnet som kriminelle pga bruk og besittigelse av brukerdoser.


Gjest

#40

2016-06-06 01:33

Psykedeliske stoffer reddet livet mitt.

Gjest

#41

2016-06-06 06:08

Behandlingen av familien Krebs er begått av en fanatisk politileder som står i ledtog med Marta Gerhardsen og Actis ,flere hundre av mine venner har omkommet og lidd grunnet politikken de fronter ,jeg nøler ikke et sekund med å kalle dette ett overgrep .
Sigurd

#42 Pinlig

2016-06-06 06:52

Pinlig oppførsel av politiet


Gjest

#43

2016-06-06 07:50

Det er uhyggeligt at der er denne type totalitære tilstande i Norge. Krebs og Johansen kæmper for menneskerettigheder, og forfølges på samme måde som oppositionen i diktaturstater. Kig f.eks. på Rusland for lignende tilstande.

Gjest

#45

2016-06-06 21:32

jeg har blitt straffeforfulgt selv av både politi og helsevesenet

Gjest

#46

2016-06-07 14:27

Forbudet mot cannabis, både som medisin og rekreasjonelt, er direkte skadelig for samfunnet VI lever i, men ikke minst i andre land hvor mennesker dør i tusener pga at vi i vesten overlater ansvaret til onde krefter som styrer det svarte markedet med jernhånd, motorsag (sage i hjel mennesker med sagen og legge ut video, gjort av karteller flere ganger), bomber og kuler.
For Kardemommelov, men mot at småbarnsforeldre skal ruse seg på flein.

#47

2016-06-08 18:23

Politiets vurdering ble gjort av hensyn til barnet Teri Krebs hadde med seg. Hun fremstod som så åpenbart på trynet ruset da hun holdt appell på Marihuanamarsjen. Det ar hun leverte rene prøver på kvelden forteller mye om langsiktige skadevirkninger av fleinsopp. 

 

Barn fortjener bedre oppvekstvilkår. 


Gjest

#48

2016-06-08 20:54

Det er absurd å holde småbarn i varetekt hos barnevernet og ransake hjemmet til en person på bakgrunn av "mistenkelig oppførsel", når personen har testet negativt på rusmiddler. Det samme med å anholde ektemannen. Resultatet av "narkojakten" ble beslag av under et gram av en vekst som vokser helt lovlig ute i norsk natur, uten at det gjøres forsøk fra myndighetene om å fjerne den. "Forbrytelsen" er antakelig like alvorlig som å ha liggende to paralgin forte du fikk av mamma da du hadde slått kneet ditt.
Min tanke er fri!

#49 Re: Re: Re:

2016-06-08 20:58

#44: - Re: Re:  


NOU 2003: 33
Granskning av påstander om uetisk medisinsk forskning på mennesker— En granskning av påstander om uetisk medisinsk forskning med LSD, elektroder og radioaktiv stråling på mennesker i Norge i perioden 1945 – 1975

 https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/nou-2003-33/id149032/

Mr.bombastic

#50

2016-06-09 20:44

Hælvettes politistat. Det som gjør meg mest kvalm er den moralistiske manipuleringen av befolkningen fra politiet sin side. Dere er til for å håndheve loven, ikke være et meningspoliti i en demokratisk stat med ytringsfrihet!