Nei til nedleggelse av snekkerverkstedet i Elverum

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Nei til nedleggelse av snekkerverkstedet i Elverum-oppropet.


Anonymous

#1

2015-05-23 11:30

Ungdommen fortjener å komme seg videre da det er tungt å komme i gang!

Gjest

#2

2015-05-23 11:45

Snekkerverkstedet er et viktig tiltak!Det er ungdommene som er fremtiden vår.Vi må bygge de opp og ikke ned.Det kan få fatale konsekvenser om et slik tilbud legges ned. Jeg blir rørt da jeg ser sånne gladhistorier som sto i Østlendingen

Gjest

#3

2015-05-23 20:45

Fordi det er ett flott tilbud.

Gjest

#4

2015-05-23 21:17

Fordi Elverum kommune er jøder!

Gjest

#5

2015-05-23 22:06

Det som bygger opp de unge og vanskelig stilte, og gir dem livskvalitet er en nødvendighet, kan vi ikke ta vare på våre unge og bygge de opp, vel da er storfamilien Norge borte for godt. Det er allerede for lite tiltak og for få utstrekte hender til og rede alle. Kapp nå ikke denne hånda vekk!

Gjest

#6

2015-05-24 09:37

Dette er et lærested/ en slags skole, som rehabiliterer og får folk ut i meningsfull jobb og forhindrer at flere faller fra i vårt samfunn og kan forebygge både rus, psykososiale og allmenne sykdommer. Kommunen kan vel umulig  med litt langsiktige helse - målsettinger, ha "råd" til å legge ned en slik bedrift?


Gjest

#7

2015-05-25 21:11

Jeg singner detta for at jeg synes unge folk som sliter med å komme i jobb skal få muligheten til å komme i jobb! Det er mange som sliter med psyken og ikke føler seg bra nok i samfunnet .Det blir stadig flere unge uføre, da må det være GALSKAP å ta vekk dette tilbudet.Hilsen Jonny