Få Sabrina Maria Pedersen hjem til biologiske foreldre igjen!.


Gjest

#1

2014-09-24 08:01

Har vært i akkurat samme situasjon md min stesønn. Me e for gamle og ka når han e 15 og me har bikka 50? Tenk om han blir ein "vanskelig" unge og trenge ekstra hjelp/oppfølging te diverse? Klare dokke å håndtera d då??
Kim i helsikken vet d før d evt står i situasjonen??
...mn de ga opp når de fant ut at gutten e temmelig normal og ganske så lik andre barn tross vår "høye" alder. Så me va blandt dei heldige som ikkje trengte dei høgt utdanna barnevernsansatte lengrenår dei sjøl fant ut at d ikkje va noge mer de konne bruka mot oss.
Eg ba de rett og slett om å komma henta datter mi på 10år og om eg ikkje va god nok for han.
Då fant de ingen tiltak som passa å få han inn under, så då ringte de far hans og avslutta saken på tlf.
Ang datter mi, har eg og hatt endel md bv og gjør fra hu blei født te, ja idag om me sette ting på spissen. Hadde ein avtale md vår saksbehandler i juni/juli 2013. Timen blei utsatt fordi jentå ikkje va hima dn dagen, og eg har ennå ikkje hørt ett kvekk fra na.
(...og tar eg ikkje feil, så sto hu jammen mg i skranken på nav sist eg va dr)

D fins ingen oppskrift på å vær forelder, ingen teori og praksis du må gjennomgå for å få barn. Så kim som ga barneværnet ideen om å ta barn fra foreldre kor d ikkje e feil og mangler (detta iflg. deiras egne utsendte) e rett og slett bare ondskapsfullt.
Må jo gi de ein sjanse uansett alder, synlig/usynlig sykdom.
Ka bøker e d de lese på barnevernet som seie at d e heilt ok at de leke "Me-kan-gjør-alt-ka-me-lyste-md-kim-d-nå-sko-vær-akkurat-når-d-passe-mg" E d virkelig ett yrke å knusa <3 te stolte, krye nybakte foreldre??
Elle e d bare sånn, at dei uten følelsar og evne te å setta sg i andre sin situasjon, e dei som blir saksbehandlere hos bv??? Fryktelig mye gjennomtrekk hos bv på Karmøy. På 10 år, hadde me 8 saksbehandlere (og då hadde me samma "jentå" i øve 2 år ein peiode)