Bevar Sunndal Asylsøkermottak

Sunndal asylsøkermottak har vært en del av Sunndal kommune i 30 år. Mottaket og dets beboere er en del av vår identitet. Sunndal kommune har opparbeidet seg en bred og god kompetanse og vi har nasjonal anerkjennelse innen fagfeltet integrering. Grundig, systematisk og målrettet arbeid fungerer. En av de viktigste forutsetningene for dette arbeidet er et godtfungerende asylmottak. Det ER Sunndal Asylsøkermottak. Integrering i diskriktene fungerer. Kjære regjering- vi ber dere om å gjøre om på vedtaket! Ikke bare si, men vis at dere også er opptatt av godt integreringsarbeid. For at det gode og viktige arbeidet som har vært gjort i Sunndal skal fortsette må Sunndal Asylsøkermottak bestå.
Sunndal_Asylsøkermottak.jpg

Initiativet Gje meg handa di, ven    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Din e-postadresse vil ikke bli publisert på vår side. Uansett, så vil forfatteren av underskriftskampanjen se all informasjon du oppgir i dette skjemaet.

Du vil motta en e-post med en link for å bekrefte din signatur. Vennligst sjekk innboksen din (og søppelpostkassen).