Nei til ulv

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Oppdatering

2016-05-30 08:26:00

Da har jeg vært slapp med å oppdatere her, men vil si at jeg er takknemlig både for all støtte og for noe av kritikken, den seriøse.

Noen nye lenker jeg fikk tilsendt, som jeg legger ut så dere kan sjekke det ut selv:

Kommentar nedenfor fra en person som tok det alvorlig at jeg ikke legger ut mer info, noe jeg forsåvidt ser poenget med.

(Din "spørreundersøkelse faller på sin egen urimelighet fordi du du ikke har satt deg inn i fakta og dermed villeder brukerne når du vil de skal forsøke å gi et svar på denne håpløse "undesøkelse" som bare er viss vass).

Men jeg forventer da at samfunnsaktive personer som bryr seg om en sak nok til i finne fram til et opprop da ikke er blinde for fakta, og vet at det finnes gode grunner både for og mot, og når man skriver kommentarer enten for eller mot dette oppropet, da er det dessverre slik at de som signerer oppropet leser kommentarer fra folk som disser dette oppropet og kommer med usaklig slandring.

Da setter jeg faktisk ekstra stor pris på oppriktig kritikk fra personen som sendte meg kritikk saklig og faktabasert informasjon, slik at dere som finner dette oppropet selv får vurdere om dere i realitet er for eller imot vår opprop, "nei til ulv", med den informasjonstekst jeg har lagt til som grunn for oppropet.

Så videre håper jeg at nye og gamle støttespillere av dette oppropet ser etter mer informasjon, for jeg er en person, dere som leser dette er mangfoldige personer fra alle samfunnslag og livssyn.

Ha er riktig god og fin dag videre, Hilsen Mikal Bragstad Moe, oppstarter av oppropet.

Mikal Moe

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.