Vis din interesse for Skandinavias første innandørs surfehall!

Sunnfjord Waves er eit pågåande prosjekt om ein innandørs surfehall. Dei er godt inn i planlegginga, og vil realisere dette prosjektet. Innandørs surfehall, beachbar, resturant og konsertlokale. Eit annlegg som vil løfte Sunnfjord kommune og gje store innvirkningar til heile regionen og landet. No treng dei hjelp frå folket! Vis din interesse ved å signere denne kampanjen. Då vil politikarar og eventuelle sponsorar få opp augene for eit prosjekt som kan bli eit av Norges største attraksjonar!

For meir informasjon om prosjektet, sjekk ut Sunnfjord Waves på facebook! 962FFD50-2919-4285-AA62-9348B3512AD8.jpeg

Studentsamfunnet i Førde    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godkjenner jeg at Studentsamfunnet i Førde kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.