Underskriftskampanje til støtte for Siri i sin kamp for å beholde gård og arbeidsplass.

Denne underskriftskampanjen vil bli lagt ved i klage/protest mot tvangsoppløsning av gården.

Fra Siris facebookside:

"I april for 7 år siden åpnet jeg Vilden Hundepensjonat. Lite visste jeg da at jeg 6 år senere etter samlivsbrudd, måtte starte en kamp for å beholde arbeidsplassen jeg hadde skapt. En kamp som ikke gjaldt verken mot myndigheter eller dårlig drift.
En kamp for å beholde et pensjonat som etter hvert også tok imot katter som feriegjester, og de to siste årene har hatt flesteparten av Dyrebeskyttelsens hjemløse katter boende.
En kamp for å kunne beholde hester, sauer og geit, som ikke "bare" er dyr, men som gjennom årene har betydd mye for mange; aktiviteter gjennom bla Psykiatrikontoret, Nav og skole.
Også barn i alle aldre har blitt kjent med dyrene gjennom forskjellige aktiviteter som "stallgjengen", advendtstunder og leirer.
Jeg er uendelig takknemlig for all støtte jeg har fått, både fra kjente og ukjente
Med påfyll av gode tanker fra dere bretter jeg opp armene og fortsetter, jeg kan ikke gi meg."

Stall Vilden rommer 7 hester, 2 kaniner 1 geit og 3 sauer per dags dato. Disse dyrene trenger et sted å bo. Stallen har også vært et tilbud til mange brukere over mange år, i 3 år har ungdomsskoleelever brukt plassen, i alle år har psykiatrikontoret, NAV og andre instanser benyttet seg av et tilbud her. I tillegg har gården i seg selv gitt tilbud til skole, barnehager, Friluftsrådet med mer, utenom leirer og kurs for barn og ungdom som har vært på gården ettermiddagstid, ferier og helger.

Vilden hundepensjonat er Siri Schreiner sin jobb, å miste gården vil være å legge ned hennes arbeidsplass. Pensjonatet er tegnet og bygd for å være tilpasset hennes drift, det er mange års arbeid med opparbeiding av kundeforhold og tilrettelegging ellers så det er ikke en næring som man "bare kan flytte".

Dette pensjonatet huser også per i dag Dyrebeskyttelsen sine katter, da de ikke har noe annet sted å være.

Tidligere samboer er tilbudt sum over takst.

Håper du tar deg tiden til å signere denne kampanjen, det betyr mye for oss.